halv cm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

Gravid2012

er nu 37+5 uger henne....

har aabnet mig en halv cm og har nogen store veer, ikke nogen der goer vildt ondt, men hun kunne se paa det aparat at de var store....

det var det jeg fandt ud af idag ved min check up....

hvor lang tid tror i at jeg holder?

hvor lang tid gik der fra da i var en halv cm aaben indtil i foedte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Camillos

Gravid2012 skriver:

er nu 37+5 uger henne....

har aabnet mig en halv cm og har nogen store veer, ikke nogen der goer vildt ondt, men hun kunne se paa det aparat at de var store....

det var det jeg fandt ud af idag ved min check up....

hvor lang tid tror i at jeg holder?

hvor lang tid gik der fra da i var en halv cm aaben indtil i foedte?

Okay det lyder spændende .. . ... 

Ja altså jeg har været 3½ cm åben i 14 dage nu .. og for 1 uge siden fik jeg lavet hindeløsning så jeg var 4-5 cm åben  Jeg har endnu ikke født.. og jeg havde 2-3 timer med kraftige veer hvert 3 minut... men det gik i sig selv igen.. så det er ikke til at sige fra person til person .. 

Anmeld

15. oktober 2012

Gravid2012

Camillos skriver:

Okay det lyder spændende .. . ... 

Ja altså jeg har været 3½ cm åben i 14 dage nu .. og for 1 uge siden fik jeg lavet hindeløsning så jeg var 4-5 cm åben  Jeg har endnu ikke født.. og jeg havde 2-3 timer med kraftige veer hvert 3 minut... men det gik i sig selv igen.. så det er ikke til at sige fra person til person .. 

ja saa spaendende at jeg kaster op af bare stress.... er saa nervoes!

men det er da lang tid du har vaeret 3 1/2 cm aaben... lidt vildt!

er du ved at vaere nervoes eller bare spaendt?

Anmeld

15. oktober 2012

Camillos

Gravid2012 skriver:

ja saa spaendende at jeg kaster op af bare stress.... er saa nervoes!

men det er da lang tid du har vaeret 3 1/2 cm aaben... lidt vildt!

er du ved at vaere nervoes eller bare spaendt?

Tjae er egentlig meget ambivalent... jeg vil bare gerne have det overstået.. jeg har Bækkenløsning, og hun ligger så langt nede i min fødekanal at det ikke længere kaldes for bækkenet og derfor har jeg nogle nervesmerter oppe i mig som gør nas når jeg går.. 

er 39+4 nu så hun må jo meget gerne bare komme ud til sin mor og far.. jeg har haft plukkeveer i 3 ugers tid nu on and off.. og 1 gang rigtige veer efter jeg fik løsnet hinder.. men hun ligger nok for godt hehe

Anmeld

15. oktober 2012

Gravid2012

Camillos skriver:

Tjae er egentlig meget ambivalent... jeg vil bare gerne have det overstået.. jeg har Bækkenløsning, og hun ligger så langt nede i min fødekanal at det ikke længere kaldes for bækkenet og derfor har jeg nogle nervesmerter oppe i mig som gør nas når jeg går.. 

er 39+4 nu så hun må jo meget gerne bare komme ud til sin mor og far.. jeg har haft plukkeveer i 3 ugers tid nu on and off.. og 1 gang rigtige veer efter jeg fik løsnet hinder.. men hun ligger nok for godt hehe

ja det er nok saa dejligt inde i din mavse at hun ikke vil ud ...

jeg maa lige sige held og lykke hvis vi ikke snakkes igen foer du foeder..

Anmeld

15. oktober 2012

Camillos

Gravid2012 skriver:

ja det er nok saa dejligt inde i din mavse at hun ikke vil ud ...

jeg maa lige sige held og lykke hvis vi ikke snakkes igen foer du foeder..

Jamen i lige måde .. hvornår skulle du kontakte Fg igen nu du er begyndt at åbne dig og har veer?

Anmeld

15. oktober 2012

Gravid2012

Camillos skriver:

Jamen i lige måde .. hvornår skulle du kontakte Fg igen nu du er begyndt at åbne dig og har veer?

hun sagde enten naar mit vand gaar eller de begynder at goer ondt, for det gjorder naesten ikke ondt da jeg havde dem idag....

eller lidt pletbloedning...

Men haaber jeg holder mig indtil imorgen, der kommer mine foraeldre..

bor jo paa kreta, saa de kommer herned og har haabet paa at vaere her til foedsel....

Anmeld

15. oktober 2012

Camillos

Gravid2012 skriver:

hun sagde enten naar mit vand gaar eller de begynder at goer ondt, for det gjorder naesten ikke ondt da jeg havde dem idag....

eller lidt pletbloedning...

Men haaber jeg holder mig indtil imorgen, der kommer mine foraeldre..

bor jo paa kreta, saa de kommer herned og har haabet paa at vaere her til foedsel....

kreta! ) Dooh! det var langt væk! hehe... hvor længe skal dine forældre være og besøge dig så ?

Anmeld

15. oktober 2012

Gravid2012

Camillos skriver:

kreta! ) Dooh! det var langt væk! hehe... hvor længe skal dine forældre være og besøge dig så ?

ja det er det... de kommer her i en uge det glaeder jeg mig til!

Har du vaeret paa kreta?

Anmeld

15. oktober 2012

Camillos

Gravid2012 skriver:

ja det er det... de kommer her i en uge det glaeder jeg mig til!

Har du vaeret paa kreta?

Jae det har jeg da jeg var 6 år gammel ... nørj... elsker det! .. 

det var sq lækkert! uha.. så kunne det da være fedt hvis du føder imens de er der .. for det sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.