MD i dag, er det normalt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

MorTilMineBørn

Godmorgen skønne piger

Kærresten og jeg skal til gennemscanning i dag og vi glæder os såå utrolig meget til at de vores lille guldklump igen

Jeg ha været/er stadig lidt nervøs for om alt ser godt ud 

Der er egentlig ikke på den måde nogen grund til det, men tror først det går rigtigt op for mig at vi skal være forældre og have en lille en hvis alt ser godt ud. Har heller ikke sovet så meget i nat, for har tidligere i min graviditet læst om nogle sørgelige MD scanninger :/

Er det normalt at man føler sådan, eller er det bare mig der tænker for meget over tingene? 

Håber vi alle får en god dag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Elling <3<3

Angel-T skriver:

Godmorgen skønne piger

Kærresten og jeg skal til gennemscanning i dag og vi glæder os såå utrolig meget til at de vores lille guldklump igen

Der er egentlig ikke på den måde nogen grund til det, men tror først det går rigtigt op for mig at vi skal være forældre og have en lille en hvis alt ser godt ud. Har heller ikke sovet så meget i nat, for har tidligere i min graviditet læst om nogle sørgelige MD scanninger :/

Er det normalt at man føler sådan, eller er det bare mig der tænker for meget over tingene? 

Tror der er mange der bliver nervøse op til MD skanning.

Jeg selv var et nervevrag.

men jeg er sikker på at det nok skal gå rigtig godt
Glæder mig til en opdate

Anmeld

15. oktober 2012

MorTilMineBørn

Årh så er jeg i det mindste ikke alene om det.

Mange tak for det  

Vi skal til scanning kl. 10.50 så skal der nok komme en opdatering.

For at den bliver meeget positiv

Anmeld

15. oktober 2012

2babygirls

Angel-T skriver:

Godmorgen skønne piger

Jeg er måske bare mega optimistisk, men jeg tænkte SLET ikke at min lille baby kunne fejle noget nogen af gangene.

Men kan godt forstå hvis man er nervøs!!!

Anmeld

15. oktober 2012

lycly

Jeg tror det er fuldstændig normalt Man ønsker jo at ens baby har det helt som den skal Jeg sad med svedige håndflader og bankende hjerte da jeg skulle til md-scanning og ventede på at blive kaldt ind. Var simpethen så nervøs, og jeg havde som sådan heller ikke nogen grund til det, for havde en fuldstændig rolig graviditet. Og alt så jo fint ud, og jeg er sikker på at din baby også bare har det helt perfekt derinde

Anmeld

15. oktober 2012

Jupiter

Jeg tror mange har tendens til at blive nervøse, når det er noget man så brændende ønsker sig!

Vi  for at alt selvfølgelig er som det skal være!

Glæder mig til at høre en update senere

Anmeld

15. oktober 2012

Snehund

Har ikke selv prøvet MD endnu, men kan sagtens forstå dine følelser.

Mon ikke alt er fint med den lille?! Det tror jeg

Jeg er selv spændt på scanningerne - og håber det bedste. Skal til NF senere på ugen og er temmelig utålmodig.

Vi har besluttet først at offentliggøre graviditeten efter NF - men jeg har pt mest lyst til at vente til efter MD. Det er som om, at det er der graviditeten virkelig bliver "alvorlig"/sikker - hvis alt er vel. Men det er jo nok bare noget nervøsitets pjat - også påvirket af de mindre gode historier man læser på nettet.

Vi skal huske at tænke på alle de mange mennesker for hvem det går rigtig godt! Der fødes heldigvis mange sunde og velskabte børn.

Glæder mig til at læse senere på dagen, at alt forhåbentlig er/var som det skal være

Anmeld

15. oktober 2012

MorTilMineBørn

Hej alle sammen

Lige en lille opdatering....

Vores lille guldklump havde det super godt og hvor var det dog skønt at se HAM. Vi venter os nemlig en sund og rask dreng. Han var meget frisk og både klappede hænder, vinkede,sparkede, kløede sig i panden og kiggede ud på os. Sikke da en heeeelt fantastisk følelse. Jeg græd af glæde og er simpelthen så lettet nu. 

Han er en stor dreng og han blev skønnet til at være en uge ældre grundet hans størrelse og vægt. Han er 20 Cm. Og vejer 287 g. 

Nu er det virkelig gået op for os at vi skal være forældre

Vi kunne ikke være mere lykkelige end vi er nu 

Anmeld

15. oktober 2012

M&N

Angel-T skriver:

Hej alle sammen

Vores lille guldklump havde det super godt og hvor var det dog skønt at se HAM. Vi venter os nemlig en sund og rask dreng. Han var meget frisk og både klappede hænder, vinkede,sparkede, kløede sig i panden og kiggede ud på os. Sikke da en heeeelt fantastisk følelse. Jeg græd af glæde og er simpelthen så lettet nu. 

Han er en stor dreng og han blev skønnet til at være en uge ældre grundet hans størrelse og vægt. Han er 20 Cm. Og vejer 287 g. 

Dejligt!

Stort tillykke!

Anmeld

15. oktober 2012

Jupiter

Angel-T skriver:

Hej alle sammen

Ih hvor er det bare skønt for jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.