Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så kom dagen endelig... TERMIN...denne daqg har virket så fjern, med bækkenløsning, nerver i klemme, migræne, kvalme, ondt i hofterne, rigtig mange plukveer og meget lille baby...
Men nu er den her... håber snart der sker noget, glæder mig til at se min lille dreng
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jack skriver: Så kom dagen endelig... TERMIN...denne daqg har virket så fjern, med bækkenløsning, nerver i klemme, migræne, kvalme, ondt i hofterne, rigtig mange plukveer og meget lille baby... Men nu er den her... håber snart der sker noget, glæder mig til at se min lille dreng
uhhhh tilykesender lidt ve støv til dig.. beholder dog selv lidt
Camillos skriver: uhhhh tilykesender lidt ve støv til dig.. beholder dog selv lidt
Takker...skynder mig at sende en masse retur igen...
jack skriver: Takker...skynder mig at sende en masse retur igen...
Tak
Puste puste vestøv mod din retning beholder dog lidt selv, da jeg også har termin hi hi
Sender en masse ve-støv, håber du får en fantastisk fødsel når du når der til.
Vestøv til dig
Håber snart han melder sin ankomst
Ønskebarnet12 skriver: Puste puste vestøv mod din retning beholder dog lidt selv, da jeg også har termin hi hi
Ja vi har nemlig termin idag...jubbiiii puster en masse tilbage til dig
Chili skriver: Vestøv til dig Håber snart han melder sin ankomst
Takker
BabyWish2012 <3 skriver: Sender en masse ve-støv, håber du får en fantastisk fødsel når du når der til.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128