Hvor sover jeres baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

Masig

De første 4 dage på sygehuset sov hans i min seng, de første tre dage hjemme sov han også i min seng. Derefter blev han lagt i tremmesengen ved siden af min seng... Da han var to mdr blev han lagt på eget værelse da jeg ikke kunne sove for hans lyde... Og det har der slet ikke været nogen problemer med, det hele er gået ganske smertefrit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

henh01

De første 3 dage lå Noam mellem os i sengen, men ingen af os sov ordentlig så vi blev hurtige enige om at han skulle puttes i sin seng. Han sov herefter i sin egen seng lige ved siden af vores. Når han skulle ammes/have flaske kom han over i vores og efter blev han puttet i sin egen seng igen.

Nu er han 2 år og kommer stort set altid ind i vores seng om natten. Vi skal snart tage kampen op, netop fordi ingen af os sover ordentlig, men det er nu også meget hyggeligt.

Anmeld

15. oktober 2012

Camillakn

Vores sov de første 2 mdr. i sengen sammen med os. Derfter i vuggen og lidt ved os stadigvæk alt efter hans humør. Da han var ca. 4 mdr. kom han over i en tremmeseng men stadig inde i soveværelset ved siden af vores seng. Da han så ramte 7 mdr. kom sengen ind på hans eget værelse i håb om at det stoppede natteravnen i at vågne. Men nææ nej, vi vågner stadigvæk om natten selv om han er 1 år. Heh

Siden der har han sovet inde på sit værelse. Når han vågner om natten får han en tår vand og bliver puttet i sengen igen .

God dag, Hilsen Camilla 

Anmeld

15. oktober 2012

Gardenia

MorDk skriver:

De første 18 dage sov prinsessen stort set kun på mit bryst...

Nu er hun begyndt også at sove i vuggen... men hun vil helst sove ved mig...

Hvor sover jeres unger?

Vores dreng sov i hans lift, der så stod i hans seng. Hans seng stod inde ved os indtil han var frdig med hans natmåltid, så blev han rykket ind på hans eget værelse.

Det er primært mig der ikke kan med ham i min seng. Det har heldigvis aldrig givet noget bøvl

Anmeld

15. oktober 2012

An&Jo

MorDk skriver:

Hvor sover jeres unger?

Det første halve år faldt han i søvn i vuggen, og når han så vågnede og var sulten om natten kom han over i min seng, og så sov vi videre sammen efter han var fodret af..

Anmeld

15. oktober 2012

babymus77

Julius sover i min seng, og i hans egen ved siden Af min;-) 

Anmeld

15. oktober 2012

MissTas

MorDk skriver:

Hvor sover jeres unger?

da Annastacia var spæd sov hun nogle gange på mit bryst, dog ikke om natten, der lå hun i liften ved siden af mig

da hun blev 8 uger kom hun i tremmesengen på eget værelse og har sovet der siden nu er hun 8 mrd

Anmeld

15. oktober 2012

Carina:-)

Han sover hos mig.

Dejligtnemt når man ammer 

Anmeld

15. oktober 2012

MorDk

Takker for alle jeres svar!

Anmeld

15. oktober 2012

AnnaK89

Det første år (mere eller mindre) sov Lærke inde ved os - enten i hendes vugge eller i vores seng.
Lærke er syg, handicappede og har epilepsi, så havde virkelig svært ved at give slip, også selvom hendes værelse var lige ved siden af os.
Men jeg overgav mig tilsidst, da manden synes det var på tide at vi fik vores seng igen.

Carolina er 3 mdr og bliver puttet i hendes egen seng, på hendes eget værelse (for det meste), men når hun vågner omkring kl 5-6 om morgenen, kommer hun ind i vores seng, bliver ammet og sover videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.