Hvor sover jeres baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Benjamin sover både i sin seng ved siden af og imellem mor og far!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Rikke Larsen

Juliane er født 8½ uge for tidligt og har haft et voldsomt tryghedsbehov - så efter vi kom hjem fra sygehuset, gik der kun få dage, hvor hun lå i vuggen ved siden af min seng. Herefter kom hun over og sov tæt op af mig og det har været skønt for både hende og mig. Nu er hun 3 mdr og for at give os begge en bedre søvn (vi vækker hinanden) skal hun meget snart til at lægges til at sove i sin vugge igen....

Anmeld

14. oktober 2012

FruHolm <3

MorDk skriver:

De første 18 dage sov prinsessen stort set kun på mit bryst...

Nu er hun begyndt også at sove i vuggen... men hun vil helst sove ved mig...

Hvor sover jeres unger?

Oscar sov i lift ved siden af min seng de første 5 uger, så blev han for stor til liften ifølge SP og kom i egen seng som 5 uger, og kom så helt på eget værelse da han var 6 måneder, nu er han 21 måneder og sover i juniorseng

Anmeld

14. oktober 2012

Pige2009

MorDk skriver:

Hvor sover jeres unger?

Laura har altid sovet i sin vugge om natten og om dagen sov hun middagslur i sin barnevogn udenfor

Anmeld

14. oktober 2012

anynom

MorDk skriver:

Hvor sover jeres unger?

De første måneder sov Isabel yderst i vores seng med sin tremmeseng stående helt op af, så hun ikke kunne falde ud. Så rykkede hun over i sin egen seng (stadig stående ved siden af vores) og nu starter hun aftenen og natten i sin egen seng (stadig ved vores seng) og i løbet af natten bliver hun flyttet over mellem os hvis hun vågner. Nogle aftener kommer hun i vores seng allerede når vi går i seng fordi hun vågner. Hun bliver snart 11 måneder (og hvor er samsovning dejligt i vores hjem)

Anmeld

14. oktober 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
siden vores søn kom til verden har han sovet hos os om natten, til middag sover han i klapvogn eller barnevogn uden problemer.

han er 1 år og 4 måneder

Anmeld

14. oktober 2012

LR85

ynglingsstedet er ovenpå fars dyne i vores seng, og mig lige ved siden af. (Altså om dagen)

Men ellers svøbt ind, i vuggen, kravlegården eller storebrors seng. 

Til tider også barnevognen

Anmeld

14. oktober 2012

LR85

Faith skriver:

Jonathan er 4 måneder og sover i værelset lige ved siden af soveværelset. Det har han gjort siden han var 5 uger gammel. Jeg kan ikke sove for alle hans lyde. Vågner bare han knirker en lille smule. Så vi blev enige om at flytte ham på eget værelse ret tidligt. Men vågner stadig ved de mindste små lyde fra ham

Har det på præsis samme måde. 

Putter gerne min dreng i kravlegården i stuen da jeg også vågner af alle lydene, og hvis han blir puttet i vuggen, kører jeg den altid ud i køkkenet. 

Anmeld

14. oktober 2012

SussieThyssen

MorDk skriver:

Hvor sover jeres unger?

De har alle sovet i en moseskurv i starten i deres egen seng, og siden blev de rykket ud af kurven og ned i deres seng.
Jeg har aldrig villet have mine børn i sengen, dels af frygt for at komme til at ligge på dem, og dels så dur jeg ikke til at dele min seng med andre. Og endelig fordi, at det praktisk taget er umuligt at vende dem af med det igen, når man først når dertil hvor man gerne vil have lidt privatliv sammen med sin mand. 

Kærligst
Sussie 

Anmeld

15. oktober 2012

dorthemus

MorDk skriver:

Hvor sover jeres unger?

Nu er min baby efterhånden over to år, men det første år sov hun i min seng, under sin egen dyne...dejligt og nemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.