nyheden om barn nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg har valgt at være anonym lidt endnu da jeg ikke er så langt henne, håber i acceptere dette...

Men sagen er den at jeg er 5+3 i dag og jeg er bare så oppustet at jeg næsten ikke kan dække maven til havde ellers håbet at vi kunne skjule det til uge 12, men dette tror jeg næppe vi kan uden at det bliver opdaget...

Er der andre som har oplevet at maven vokser hurtigere i 2 graviditet..? Og hvornår fortalte i nyheden om lillebror/søster..?

Mvh den kommende mor til 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Hemmeligpigeendnu

Vil lige skrive tillykke med gravidteten..

Anmeld

14. oktober 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Jeg har valgt at være anonym lidt endnu da jeg ikke er så langt henne, håber i acceptere dette...

Men sagen er den at jeg er 5+3 i dag og jeg er bare så oppustet at jeg næsten ikke kan dække maven til havde ellers håbet at vi kunne skjule det til uge 12, men dette tror jeg næppe vi kan uden at det bliver opdaget...

Er der andre som har oplevet at maven vokser hurtigere i 2 graviditet..? Og hvornår fortalte i nyheden om lillebror/søster..?

Mvh den kommende mor til 2

Kan dy lige skrive privat? Er selv 5+2 Idag og 2 gangs

Anmeld

14. oktober 2012

Skouboe

Det er meget normalt at man bliver hurtigere stor 2. gang. Det skyldes at dine mavemuskler ikke er så faste og ikke holder maven så godt på plads 2. gang.

Anmeld

14. oktober 2012

MorDk

Tillykke med graviditeten og du skal da slet ikke undskylde at du vælger at skrive som anonym... det kommer ikke os ved...

Min mave voksede hurtigere 2. gang og da jeg var 8 uger henne kunne jeg ikke skjule det. Familien fik det hurtigt af vide og ja mit arbejde... for blev sygemeldt fra uge 7 ... allerede...

Anmeld

14. oktober 2012

Elling <3<3

Kan desværre ikke komme med gode råd, men vil bare sige TILLYKKE med nr 2

Anmeld

14. oktober 2012

M&N

Nymark89 skriver:

Samme her, stort tillykke 

Anmeld

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

Nymark89 skriver:

Mange tak skal du have..

Anmeld

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Det er meget normalt at man bliver hurtigere stor 2. gang. Det skyldes at dine mavemuskler ikke er så faste og ikke holder maven så godt på plads 2. gang.

Mange tak skal du have for dit svar Håber at vi kan holde det hemmeligt til uge 12, da vi mistede for 1 år siden.. og vil gerne at vi er sikker på spiren har det godt, inden storesøster og andre får nyheden.

Anmeld

14. oktober 2012

Skouboe

Anonym skriver:

Mange tak skal du have for dit svar Håber at vi kan holde det hemmeligt til uge 12, da vi mistede for 1 år siden.. og vil gerne at vi er sikker på spiren har det godt, inden storesøster og andre får nyheden.

Det kan jeg sagtens forstå.. vi holdt også nummer 2 hemmelig indtil efter uge 12. På det tidspunkt gik jeg efterhånden rundt i et telt for ikke at vise noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.