FruK skriver:
Faktisk fik jeg en SMS fra en tante før jeg nåede at se det på FB. Men jo, jeg undrede mig over at han ikke havde ringet og sagt det, da vi snakker ret godt sammen. Men fred være med det. Jeg vidste dom sagt godt at de vist arbejdede på det.
Jo, det er virkelig skønt - især for sønnike - at de voksne kan sammen! 
Vores søn glæder sig vildt til små søskende først her, og så hos far tre måneder senere.
Og mon ikke din mands børn kommer til at glæde sig også...? Bare møgsynd, hvis de føler at de ikke "må" glæde sig fordi de skal være loyale overfor mor. 
Hvor spændende for din søn 
Fedt at I snakker godt sammen, det er virkelig vigtigt for børnenes trivsel. Det er flot at du er så afslappet ifht exen og at I begge er godt videre med hver jeres kærlighedsliv.
Jeg taler af og til med ex-konen på en afdæmpet måde, når børnene ser på det. Selvom jeg synes hun er en krampe, så tror jeg det er meget vigtigt for børnene, at de ikke får oplevelsen af at de voskne, der er tæt på er uvenner. Desværre er der ikke god stemning mellem deres far og mor
Men kan sgu også godt forstå min kæreste - han er nødt til at overleve - og det betyder så lidt kommunikation md exen som muligt. Hver gang han åbner sin mail sidder hen med en dårlig mavefornemmelse, for der kommer jævnligt tilsvininger og grove bebrejdelser fra børnenes mor
Så efter over 4 år med den slags psykisk pres, ja så er det jo vanskeligt at være åben for kommunikation. Desværre! Bare så trist, at hun bruger børnene som våben.
Ja, frygter at de store børn kommer til at lægge låg på deres positive følelser overfor en kommende søskende og måske endda tage endnu mere afstand
Men håber ikke, at det går så galt. Håber det også fører nogle rigtig fine relationer og kærlige følelser med sig.

Anmeld