Hvad kan man give et ældre par.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

sus73

Isabella_mor skriver:

Det har vi tænkt på, men problemet er min far fik en blodprop for to måneder siden og han har dårlig ryg osv, og hans kæreste har gigt og fibromyalgi. Jeg ved ikke hvilken oplevelse vi vil kunne give dem som de kunne få noget ud af. Jeg hsvde nemlig tænkt et kro ophold, men det har vi ikke nok penge til at få finansieret, og et spaophold ved jeg ikke om det er noget for dem. 

Når de begge har fysiske skavanker, vil det da være en ide at give dem hjælp til f.eks. rengøring, vinduespudsning, havehjælp el. lign.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Pige2009

Isabella_mor skriver:

Det har vi tænkt på, men problemet er min far fik en blodprop for to måneder siden og han har dårlig ryg osv, og hans kæreste har gigt og fibromyalgi. Jeg ved ikke hvilken oplevelse vi vil kunne give dem som de kunne få noget ud af. Jeg hsvde nemlig tænkt et kro ophold, men det har vi ikke nok penge til at få finansieret, og et spaophold ved jeg ikke om det er noget for dem. 

En tur i biffen og et cafébesøg eller lign.

Anmeld

15. oktober 2012

Isabella_mor

sus73 skriver:

Når de begge har fysiske skavanker, vil det da være en ide at give dem hjælp til f.eks. rengøring, vinduespudsning, havehjælp el. lign.

det er også en god idé.. det eneste problem er at jeg bor i kbh og de i esbjerg

Anmeld

15. oktober 2012

lucas<3

Isabella_mor skriver:

Hej babydamer  

Min far oh hans kæreste begge 62 år, skal giftes på lørdag. 

Og vi er helt idéforladt mht bryllupsgave til dem. Jeg er ikke kreativ hvad det angår. Så hvad kan vi give et ældre nygift ægtepar.?? 

Vi har to muligheder enten at selv købe noget eller at gå sammen med min søster og hendes kæreste.. Så prisen må max være 1000 kroner ca. 

http://sjovbog.dk/xp/side.php?funktion=vis&vid=17&bid=&id=82

hva med sådan en ..?  og så nogle billeder bag i måske..

Anmeld

15. oktober 2012

Isabella_mor

lucas<3 skriver:

http://sjovbog.dk/xp/side.php?funktion=vis&vid=17&bid=&id=82

hva med sådan en ..?  og så nogle billeder bag i måske..

også når er er så "gamle" de skal jo bare giftes på rådhuset.. jeg tænker at det måske mere er til et forholdsvist ungt par...

Anmeld

15. oktober 2012

lucas<3

Isabella_mor skriver:

også når er er så "gamle" de skal jo bare giftes på rådhuset.. jeg tænker at det måske mere er til et forholdsvist ungt par...

vi ga min eks kærestes bedsteforælder sådan en til deres guldbryllup den blev de glade for..

men det kan da godt være det kun er til unge mennesker..

Anmeld

15. oktober 2012

Isabella_mor

lucas<3 skriver:

vi ga min eks kærestes bedsteforælder sådan en til deres guldbryllup den blev de glade for..

men det kan da godt være det kun er til unge mennesker..

det er også noget andet tænker jeg, når det er guldbryllup... 

jeg er totalt i vildrede omkring den her gave her... det er så svært, fordi at jeg netop ikke kan få rystet nogle ønsker ud af dem..!

Anmeld

15. oktober 2012

sus73

Isabella_mor skriver:

det er også en god idé.. det eneste problem er at jeg bor i kbh og de i esbjerg

Du behøver jo ikke selv udføre hjælpen, men købe dem hjælp hos vinduespudser/rengøringsfirma, finde en havemand der kan komme x antal gange e.lign.

Anmeld

15. oktober 2012

Isabella_mor

sus73 skriver:

Du behøver jo ikke selv udføre hjælpen, men købe dem hjælp hos vinduespudser/rengøringsfirma, finde en havemand der kan komme x antal gange e.lign.

det er værd at overveje. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.