Hvad kan man give et ældre par.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.889 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. oktober 2012

Isabella_mor

Hej babydamer  

Min far oh hans kæreste begge 62 år, skal giftes på lørdag. 

Og vi er helt idéforladt mht bryllupsgave til dem. Jeg er ikke kreativ hvad det angår. Så hvad kan vi give et ældre nygift ægtepar.?? 

Vi har to muligheder enten at selv købe noget eller at gå sammen med min søster og hendes kæreste.. Så prisen må max være 1000 kroner ca. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Pige2009

Isabella_mor skriver:

Hej babydamer  

Min far oh hans kæreste begge 62 år, skal giftes på lørdag. 

Og vi er helt idéforladt mht bryllupsgave til dem. Jeg er ikke kreativ hvad det angår. Så hvad kan vi give et ældre nygift ægtepar.?? 

Vi har to muligheder enten at selv købe noget eller at gå sammen med min søster og hendes kæreste.. Så prisen må max være 1000 kroner ca. 

Giv dem et gvekort til oplevelser sammen

Anmeld

14. oktober 2012

Isabella_mor

Baagøe skriver:

Giv dem et gvekort til oplevelser sammen

Det har vi tænkt på, men problemet er min far fik en blodprop for to måneder siden og han har dårlig ryg osv, og hans kæreste har gigt og fibromyalgi. Jeg ved ikke hvilken oplevelse vi vil kunne give dem som de kunne få noget ud af. Jeg hsvde nemlig tænkt et kro ophold, men det har vi ikke nok penge til at få finansieret, og et spaophold ved jeg ikke om det er noget for dem. 

Anmeld

14. oktober 2012

tarkoflen

Isabella_mor skriver:

Det har vi tænkt på, men problemet er min far fik en blodprop for to måneder siden og han har dårlig ryg osv, og hans kæreste har gigt og fibromyalgi. Jeg ved ikke hvilken oplevelse vi vil kunne give dem som de kunne få noget ud af. Jeg hsvde nemlig tænkt et kro ophold, men det har vi ikke nok penge til at få finansieret, og et spaophold ved jeg ikke om det er noget for dem. 

Jeg ved ikke om du har set mine forslag i den anden tråd men ellers vil jeg lige gøre opmærksom på det

Anmeld

14. oktober 2012

Isabella_mor

tarkoflen skriver:

Jeg ved ikke om du har set mine forslag i den anden tråd men ellers vil jeg lige gøre opmærksom på det

Jo det så keg. Keg må lige lure den der hjemmeside der

Anmeld

14. oktober 2012

tarkoflen

Isabella_mor skriver:

Jo det så keg. Keg må lige lure den der hjemmeside der

Det opdagede jeg godt, da jeg havde skrevet

Jeg synes umiddelbart take offer har de bedste tilbud hvis det skal være noget ophold, men der er jo en del af sådan nogle hjemmesider, hvor man får ting til halv pris...

Hvor i landet bor de? Hvis de er til Rolling Stone så er der en ballet i musikhuset i Århus med Rolling stone

Anmeld

14. oktober 2012

ano14316

ej jeg ved ikke om det er for kedeligt, eller om det er dem overhovedet.. men det første der ramte mit hoved var en smuk vase.. 

Anmeld

14. oktober 2012

Ciss

De har jo sikkert alle de ting, de har brug for, så jeg tror, jeg ville vælge noget i oplevelsesvejen, som kan give dem en fælles oplevelse.

Konsertbilletter, teaterbilletter el lign + gavekort til restaurant f eks?

Anmeld

14. oktober 2012

Ciss

Ellers muligvis et nyt fælles dørskilt og postkasseskilt.

Eller et træ til haven, hvis de da har have.

Anmeld

14. oktober 2012

JulieE

Hvad med et par smukke rødvinsglas eller champagne glas, f.eks fra et glaspusteri og så en lækker flaske indhold dertil  Det har vi givet et par gange til bryllup. Så har parret et sæt glas som kan tages frem til særlige lejligheder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.