Har taget nye billeder af sønnike (+ andre)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

Krussedulle

Kamulla skriver:

Ja.. lidt længe siden jeg har skudt lidt billeder af sønnike, så da han selv forslog det , så måtte jeg jo gøre det efter at have taget billeder af en kunde

det er ham selv der bestemmer rekvisitterne og udtrykket.. hehe... så derfor der er tyl og en flet kasse på det ene i kan se de nye billeder af alle de andre jeg ahr taget billeder af her på min blog

http://camillas-copenhagen.com/

Han er så smuk, ham din Noah

Måske det var dig man skulle besøge, med sin poder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Tullepigen90

Hold op hvor er din søn dog skide køn! Ham skal pigerne nok om et par år blive ellevild med 

Det er virkelig nogle rigtig gode billeder du har fået taget af ham, men generelt synes jeg at alle de billeder som du har taget som du viser her på baby.dk er kanoN gode!

Anmeld

14. oktober 2012

Kamulla

Krussedulle skriver:

Han er så smuk, ham din Noah

Måske det var dig man skulle besøge, med sin poder

mange tak  og du er velkommen forbi

Anmeld

14. oktober 2012

Kamulla

Tullepigen90 skriver:

Hold op hvor er din søn dog skide køn! Ham skal pigerne nok om et par år blive ellevild med 

Det er virkelig nogle rigtig gode billeder du har fået taget af ham, men generelt synes jeg at alle de billeder som du har taget som du viser her på baby.dk er kanoN gode!

tak det var sødt sagt... nogle gange rammer jeg noget som alle ikke lige er helt vilde med.. men har jo min egen stil

Anmeld

23. december 2012

lilledittemor

Kamulla skriver:

Ja.. lidt længe siden jeg har skudt lidt billeder af sønnike, så da han selv forslog det , så måtte jeg jo gøre det efter at have taget billeder af en kunde

det er ham selv der bestemmer rekvisitterne og udtrykket.. hehe... så derfor der er tyl og en flet kasse på det ene i kan se de nye billeder af alle de andre jeg ahr taget billeder af her på min blog

FANTASTISKE BILLEDER!!!

hvilket objektiv har du brugt?

Anmeld

23. december 2012

Emily2012<3

Kamulla skriver:

Kæft han er altså bare for lækker.

Anmeld

23. december 2012

Kamulla

Ditte_Marie skriver:

FANTASTISKE BILLEDER!!!

hvilket objektiv har du brugt?

jamen tak.. bum bum... bruger canon 85mm 1,8 og en 50mm 1,8 fra canon... har lige fået sigmas 50mm 1,4 hjem... så fantastisk et objektiv...

Anmeld

23. december 2012

Kamulla

Emily2012<3 skriver:

Kæft han er altså bare for lækker.

tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.