Har taget nye billeder af sønnike (+ andre)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.355 visninger
27 svar
0 synes godt om
14. oktober 2012

Kamulla

Ja.. lidt længe siden jeg har skudt lidt billeder af sønnike, så da han selv forslog det , så måtte jeg jo gøre det efter at have taget billeder af en kunde

det er ham selv der bestemmer rekvisitterne og udtrykket.. hehe... så derfor der er tyl og en flet kasse på det ene i kan se de nye billeder af alle de andre jeg ahr taget billeder af her på min blog

http://camillas-copenhagen.com/

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

MorDk

Hold nu op en super køn og lækker dreng du har dig *S*

Han er super fotogen (ligesom min søn) hihi...

Ej virkelig lækre "SKUD" ♥

Anmeld

14. oktober 2012

signe.

Haha, elsker hans udtryk i fletkassen!! Og ogen, vildt gode billeder, du er virkelig dygtig

Anmeld

14. oktober 2012

Kamulla

MorDk skriver:

Hold nu op en super køn og lækker dreng du har dig *S*

Han er super fotogen (ligesom min søn) hihi...

Ej virkelig lækre "SKUD" ♥

hehe det tror jeg gerne på din også er

og tak

Anmeld

14. oktober 2012

Kamulla

signe. skriver:

Haha, elsker hans udtryk i fletkassen!! Og ogen, vildt gode billeder, du er virkelig dygtig

hehe ja han laver nogle sjove udtryk nogle gange.. det også sjovt at se hvilke rekvisitter han ønsker med

Anmeld

14. oktober 2012

signe.

Kamulla skriver:

hehe ja han laver nogle sjove udtryk nogle gange.. det også sjovt at se hvilke rekvisitter han ønsker med

Det må jo også være ret fedt for dig at han overhovedet gider og endda selv kommer rendende når det er ved at være tid til photo shoot

Anmeld

14. oktober 2012

Kamulla

signe. skriver:

Det må jo også være ret fedt for dig at han overhovedet gider og endda selv kommer rendende når det er ved at være tid til photo shoot

hehe han er jo vokset op med en linse ... så han bliver faktisk llidt jaloux når jeg har kunder og skal tage billeder af andre børn end ham så derfor lovede jeg ham at efter jeg havede taget billeder af den lille pige Kimmi, så var det hans tur men det ikke lang tid han kan holde koncentrationen.. så man skal skynde sig

Anmeld

14. oktober 2012

Miss Kat

Haha jeg er helt vild med det sidste billede. Specielt hans rå ansigtsudtryk sammen med noget så ømt som tyl.

Anmeld

14. oktober 2012

Pige2009

signe. skriver:

Jeg tilslutter mig

Anmeld

14. oktober 2012

Kamulla

Miss Kat skriver:

Haha jeg er helt vild med det sidste billede. Specielt hans rå ansigtsudtryk sammen med noget så ømt som tyl.

haha han udstråler bare at det er den dumme mor der har proppet ham i en lille flet kasse med tyl... men det ikke det der er sandheden... der er masser hvor han smiler (med sit mest fake smil, der ikke er til at fjerne igen når han først har fundet det frem) men syntes dem hvor han gør alt andet end at poserer er fede... der hvor han har det udtryk er hvor han leger han er et eller andet farligt dyr i sin seje hule.. haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.