Når manden siger; "Det bestemmer du"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. oktober 2012

Anonym trådstarter

Vi har allerede børn, og de er ikke ret gamle, jeg er blevet gravid (ikke ret langt henne) og manden syntes ikke helt om ideen med en lille ny li pt

Han siger såmænd bare at "det er selvfølgelig op til dig, skat, men jeg så gerne vi ventede lidt endnu"....

Phu....... er i vildrede-.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Vi har allerede børn, og de er ikke ret gamle, jeg er blevet gravid (ikke ret langt henne) og manden syntes ikke helt om ideen med en lille ny li pt

Han siger såmænd bare at "det er selvfølgelig op til dig, skat, men jeg så gerne vi ventede lidt endnu"....

i må sætte jer ned SAMMEN og finde ud af hvad der er bedst for jer

Anmeld

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

i må sætte jer ned SAMMEN og finde ud af hvad der er bedst for jer

Det det vi har gjort og så siger han, at det jo selvfølgig er op til mig.....

Anmeld

14. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Det det vi har gjort og så siger han, at det jo selvfølgig er op til mig.....

det synes jeg bare er noget fis - fordi det er jo ikke selvfælgelig op til dig det er selvfølgelig op til JER! han kan ikke bare ligge ansvaret fra sig på den måde og lade dig stå med den alene, det er ikke fair!

Anmeld

14. oktober 2012

AnnaK89

Jeg ville helt ærligt fortælle ham, at nu måtte han altså lige komme ind i kampen og være med til at træffe den rigtige beslutning for jer!
Hvis han melder sig ud af beslutningen nu, så ender det måske med at han overhovedet ikke engagerer sig i barnet, hvis du vælger det. Det kan altså, tror jeg, hurtigt blive roden til stridigheder.

Anmeld

14. oktober 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Hvad synes du???

Anmeld

14. oktober 2012

baby012

Men hvad vil du ?? 

Dom jeg ser det, så siger fin mand bare

" skat jeg vil ikke tage en beslutning om hverken graviditet, eller abort, da det er dig der skal igennem det, jeg ser selv helst vi venter lidt, men jeg elsker dig nok til st støtte dig i det her, uanset hvad du mener er det bedste for os"

tror at du skal tage en beslutning, og så se Jens reaktion på det.. lyder til at han er bange for at tvinge dig ud i enten det ene eller det andet. .. 

Anmeld

14. oktober 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det er ikke altid tingene passer lige i ens kram, men det er trods alt et lille liv, og liv er ikke bare noget man kaster bort, fordi det ikke lige passer ind. Det er så uendeligt dyrebart.
Har I råd og vilje, samt overskud, jamen så synes jeg ikke rigtigt, der er nogen undskyldning for at det lille væsen fjernes.

Men det er så min holdning.

I virkeligheden er der ikke andre end jer, der kan afgøre det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. oktober 2012

LMX

SussieThyssen skriver:

Det er ikke altid tingene passer lige i ens kram, men det er trods alt et lille liv, og liv er ikke bare noget man kaster bort, fordi det ikke lige passer ind. Det er så uendeligt dyrebart.
Har I råd og vilje, samt overskud, jamen så synes jeg ikke rigtigt, der er nogen undskyldning for at det lille væsen fjernes.

Men det er så min holdning.

I virkeligheden er der ikke andre end jer, der kan afgøre det.

Kærligst
Sussie

enig

Anmeld

14. oktober 2012

MorDk

AnnaKJ skriver:

Jeg ville helt ærligt fortælle ham, at nu måtte han altså lige komme ind i kampen og være med til at træffe den rigtige beslutning for jer!
Hvis han melder sig ud af beslutningen nu, så ender det måske med at han overhovedet ikke engagerer sig i barnet, hvis du vælger det. Det kan altså, tror jeg, hurtigt blive roden til stridigheder.

Enig!

I bliver nød til sammen at træffe den rigtige beslutning, selvom det kan være svært!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.