Ondt i maven :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. oktober 2012

MaleneJensen

Hey

Jeg er gravid med nr 2 og er 15+3 henne.. Jeg har haft en hård graviditet indtil videre med meget opkast  og smerter. opkasten har gjordt så jeg har tabt mig 13-14kg nu og har fået afvide af lægerne jeg ikke må tabe mig mere nu pga det kan ramme den bette.. Jeg har døjet med væskemangel og for lavt blodtryk.. Men det der er værst for mig nu er jeg har haft mavesmerter i rigtig lang tid og det eneste lægerne siger er det kan være fordi jeg har kastet sådan op men smerterne er der også selvom jeg ikke har kastet op

Er der andre der har været ude for det i deres Graviditeter ?

Mvh Malene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

M&N

MaleneJensen skriver:

Hey

Jeg er gravid med nr 2 og er 15+3 henne.. Jeg har haft en hård graviditet indtil videre med meget opkast  og smerter. opkasten har gjordt så jeg har tabt mig 13-14kg nu og har fået afvide af lægerne jeg ikke må tabe mig mere nu pga det kan ramme den bette.. Jeg har døjet med væskemangel og for lavt blodtryk.. Men det der er værst for mig nu er jeg har haft mavesmerter i rigtig lang tid og det eneste lægerne siger er det kan være fordi jeg har kastet sådan op men smerterne er der også selvom jeg ikke har kastet op

Er der andre der har været ude for det i deres Graviditeter ?

Mvh Malene...

Jeg havde rigti meget madlede, opkast og kvalme de første 3 måneder. Tabte mig selv 5-6 kg - så er nok ikke til så megen hjælp da jeg selv havde lidt "at tage af". 

Men du skal vide du bestemt ikke er alene og så sender jeg lige et  du har nok brug for det!

Anmeld

15. oktober 2012

MaleneJensen

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg havde rigti meget madlede, opkast og kvalme de første 3 måneder. Tabte mig selv 5-6 kg - så er nok ikke til så megen hjælp da jeg selv havde lidt "at tage af". 

Men du skal vide du bestemt ikke er alene og så sender jeg lige et  du har nok brug for det!

Tusinde takker

var du til læge ang dine smerter ?

Anmeld

15. oktober 2012

M&N

MaleneJensen skriver:

Tusinde takker

var du til læge ang dine smerter ?

Nej det var jeg ikke da jeg blev gravid lige midt i sommerferien, var kun deroppe da jeg fik lavet min VJ dagen før min NF scanning..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.