Drengenavn til vores guldklump

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

Peanut

Anonym skriver:

Tak for svar smag er jo heldigvis forskellig. Må jeg spørge hvad du tænker om navnene? Ville du bare selv vælge en anden type navne eller har du negative associationer med disse?

På forhånd tak

Ja heldigvis for det da..  Hvilken verden ville vi leve i hvis ikke vi havde delte meninger? 

Jamen jeg har ikke nogen bestemt grund til, at jeg ikke bryder mig så meget om dem. Andet end at det ikke er noget jeg kunne finde på at kalde mine egne børn 

Albert og Arthur er meget gamle - og ja det er vel grunden? Ser nok nærmere det passer til en 80-årig mand.

Elliot og Calvin synes jeg er lidt for amerikaniserede og passer ikke så godt til et dansk navn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Kvist

Anonym skriver:

Hejsa

Endnu en navnetråd. Da alle navneovervejelserne er hemmelige her indtil baby er ude er jeg anonym men vil gerne høre jeres holdning. Både hvilke navne I foretrækker og hvad I tænker om dem.

Med Arthur, Elliot og Albert tænker jeg om de ender med at være for populære.... Ang Calvin tænker vi om det er for usædvanligt og for ibternationalt. Ja, der er mange tanker frem og tilbage

Jeg har stemt Albert, det hedder min 2-årige søn nemlig 

Så vidt jeg sys jeg har læst er Albert røget ud af top 50, så det er nok ikke hver anden i klassen der kommer til at hedde det  

Men jeg kan også godt lide navnene Arthur og Elliot..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.