Drengenavn til vores guldklump

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket drengenavn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.506 visninger
21 svar
0 synes godt om
14. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hejsa

Endnu en navnetråd. Da alle navneovervejelserne er hemmelige her indtil baby er ude er jeg anonym men vil gerne høre jeres holdning. Både hvilke navne I foretrækker og hvad I tænker om dem.

Med Arthur, Elliot og Albert tænker jeg om de ender med at være for populære.... Ang Calvin tænker vi om det er for usædvanligt og for ibternationalt. Ja, der er mange tanker frem og tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Sophie90

Jeg synes Albert er super kært :-) 

Anmeld

14. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hejsa

Endnu en navnetråd. Da alle navneovervejelserne er hemmelige her indtil baby er ude er jeg anonym men vil gerne høre jeres holdning. Både hvilke navne I foretrækker og hvad I tænker om dem.

Med Arthur, Elliot og Albert tænker jeg om de ender med at være for populære.... Ang Calvin tænker vi om det er for usædvanligt og for ibternationalt. Ja, der er mange tanker frem og tilbage

er faktisk ret vild med alle sammen :p men har stemt Elliot da jeg er heelt pjattet med det

Anmeld

14. oktober 2012

Benjamins'mor

Har stemt Elliot

Anmeld

14. oktober 2012

Pigent

Anonym skriver:

Hejsa

Har stemt Arthur, Albert og Elliot 

Arthur og Albert er søde navne begge to. Elliot er også sødt, men det kan bare staves på alt for mange måder synes jeg. Så jeg synes det vil være bedst som mellemnavn. 

Anmeld

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar og bud indtil videre. Det ser ud til at være ret dødt løb indtil videre...

Anmeld

14. oktober 2012

Kamulla

er vild med ALbert.. men et andet drengenavn på min liste udover Albert, det er Konrad... syntes virkelig også det er et lækkert navn

Anmeld

14. oktober 2012

SS82

Har stemt albert 

Anmeld

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

er vild med ALbert.. men et andet drengenavn på min liste udover Albert, det er Konrad... syntes virkelig også det er et lækkert navn

Helt enig med Konrad. Men kæresten har nedlagt veto

Anmeld

14. oktober 2012

Kamulla

Anonym skriver:

Helt enig med Konrad. Men kæresten har nedlagt veto

satans også.. haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.