Navn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2012

TaAsJu

Marinus, Marius, Nilas, William.. Kan godt forstå i er trætte af det.. Hvad lidt samme problem med vores Anna-Sophie svigermor kaldte hende kun Anna.. Og blev så tosset til sidst at jeg sagde hun skal hedder ANNA-SOPHIE med tryk på Sophie.. Ved Julie fik de først af vide hvad hun skulle hedde da hun blev født..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

Humanincubator

Men I lader dem jo bestemme alligevel ved at vælge fra fordi de er begyndt at sige et bestemt navn. Synes I skal sige til dem, at I ikke bryder jer om, at de kalder jeres barn et navn, som i dybest set ikke har valgt endnu. Eller bild dem ind at han skal hedde noget andet

Så kan I vælge i fred og ro.

Anmeld

14. oktober 2012

BabyMus

Line8700 skriver:

Ja ved godt at der er mange tråde herinde, med hvad skal lille baby hedde, men synes lige at vi skal prøve igen

Min kæreste og jeg er fuldstændig på bar bund. Vi havde 2 navne som vi har sagt til folk at det blev nok en af de 2, men lige pludselig er folk (familie) begyndt og kalde ham for det ene navn, og synes bestemt ikke, at det er dem som skal sætte i hovedet på os, hvad han skal hedde. Så vi har besluttet og viske tavlen ren og begynde forfra.

Men men. HJÆLP??? Vi vil gerne have et navn, som man ikke høre hver dag, men det skal heller ikke være ALT for specielt.

Er det nogen af jer der kan hjælpe os med nogle ideer?

På forhånd tak

Øv hvor dumt. Som nogle af de andre også skriver, så synes jeg da det er dumt at I vil begynde at finde på et helt nyt navn, bare pga. familien er begyndt at kalde ham det ene navn. Men kan sagtens fortstå dig, det er slet ikke det. Kan I ikke stille og roligt sige til dem, at I altså ikke har valgt endnu, og der er de to her som I først vil vælge når han er kommet til verden? Det må de da respektere. Synes bare det er ærgeligt at I skal til at vælge et helt nyt navn, når I nu havde to I ellers var glade for.

Det tror jeg altså jeg havde gjort, hvis jeg virkelig var glad for de to navne jeg havde i tankerne. Og så må de andre altså finde sig i at de ikke skal gå og sige et navn endnu, når I slet ikke har valgt det endnu.

Held og lykke med det. (:

(og hvis du alligevel stadig gerne vil finde et nyt navn, så er du velkommen til at kigge forbi www.navnesnak.dk )

Anmeld

14. oktober 2012

Line8700

BabyMus skriver:

Øv hvor dumt. Som nogle af de andre også skriver, så synes jeg da det er dumt at I vil begynde at finde på et helt nyt navn, bare pga. familien er begyndt at kalde ham det ene navn. Men kan sagtens fortstå dig, det er slet ikke det. Kan I ikke stille og roligt sige til dem, at I altså ikke har valgt endnu, og der er de to her som I først vil vælge når han er kommet til verden? Det må de da respektere. Synes bare det er ærgeligt at I skal til at vælge et helt nyt navn, når I nu havde to I ellers var glade for.

Det tror jeg altså jeg havde gjort, hvis jeg virkelig var glad for de to navne jeg havde i tankerne. Og så må de andre altså finde sig i at de ikke skal gå og sige et navn endnu, når I slet ikke har valgt det endnu.

Held og lykke med det. (:

(og hvis du alligevel stadig gerne vil finde et nyt navn, så er du velkommen til at kigge forbi www.navnesnak.dk )

Tro mig har prøvet og sige det til dem. Men nej det vil de ikke, fordi DE synes at det navn er det pæneste.

Så nu er vi bare nødt til at føre dem bag lyset, så de får ingenting afvide, før han kommer ud og min kæreste og jeg har besluttet os.

Anmeld

14. oktober 2012

Pigent

Line8700 skriver:

Ja ved godt at der er mange tråde herinde, med hvad skal lille baby hedde, men synes lige at vi skal prøve igen

Min kæreste og jeg er fuldstændig på bar bund. Vi havde 2 navne som vi har sagt til folk at det blev nok en af de 2, men lige pludselig er folk (familie) begyndt og kalde ham for det ene navn, og synes bestemt ikke, at det er dem som skal sætte i hovedet på os, hvad han skal hedde. Så vi har besluttet og viske tavlen ren og begynde forfra.

Men men. HJÆLP??? Vi vil gerne have et navn, som man ikke høre hver dag, men det skal heller ikke være ALT for specielt.

På forhånd tak

Kan godt forstå i starter forfra, det er jo jer der skal bestemme hvad jeres baby skal hedde og ikke jeres familie der skal bestemme det.

Jeg vil lige komme med nogle forslag

Jamie

Micas

Milas

Viggo

Valde

Mike 

Ricky

Isak

Valentin

Anmeld

14. oktober 2012

bubba

Line8700 skriver:

På forhånd tak

Ej, det lyder da mærkeligt at de gør det.

min søn skal hedde Jamie, det hører man nemlig ikke hver dag :-)

Anmeld

14. oktober 2012

bubba

Line8700 skriver:

På forhånd tak

Anmeld

14. oktober 2012

bubba

Line8700 skriver:

På forhånd tak

Anmeld

14. oktober 2012

Miss Kat

Vitus

Leander

Cornelius 

Åhh Vitus er jeg også heeeelt vild med.... Det var også på min liste,  indtil en bekendt døbte sin søn det. Men det er super sødt.

Anmeld

15. oktober 2012

BabyMus

Line8700 skriver:

Tro mig har prøvet og sige det til dem. Men nej det vil de ikke, fordi DE synes at det navn er det pæneste.

Så nu er vi bare nødt til at føre dem bag lyset, så de får ingenting afvide, før han kommer ud og min kæreste og jeg har besluttet os.

Øv hvor ærgeligt at det skal være sådan. Men kan sagtens følge jer, hvis det virkelig er så langt ude. Tænk de selv vil være det bekendt. Men ja, så må de jo bare lære det og så vente med at få det at vide til efter han er født.

Kommer lige med lidt forslag så:

Bertram

Viggo

Felix

Ludvig

Micah

Maddox

Cosmo

Elliott

Det er i hvert fald nogen som man måske ikke lige hører hver dag. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.