Navn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.130 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. oktober 2012

Line8700

Ja ved godt at der er mange tråde herinde, med hvad skal lille baby hedde, men synes lige at vi skal prøve igen

Min kæreste og jeg er fuldstændig på bar bund. Vi havde 2 navne som vi har sagt til folk at det blev nok en af de 2, men lige pludselig er folk (familie) begyndt og kalde ham for det ene navn, og synes bestemt ikke, at det er dem som skal sætte i hovedet på os, hvad han skal hedde. Så vi har besluttet og viske tavlen ren og begynde forfra.

Men men. HJÆLP??? Vi vil gerne have et navn, som man ikke høre hver dag, men det skal heller ikke være ALT for specielt.

Er det nogen af jer der kan hjælpe os med nogle ideer?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Vitus

Leander

Cornelius 

Anmeld

13. oktober 2012

Pixi-pigen

Line8700 skriver:

Ja ved godt at der er mange tråde herinde, med hvad skal lille baby hedde, men synes lige at vi skal prøve igen

Min kæreste og jeg er fuldstændig på bar bund. Vi havde 2 navne som vi har sagt til folk at det blev nok en af de 2, men lige pludselig er folk (familie) begyndt og kalde ham for det ene navn, og synes bestemt ikke, at det er dem som skal sætte i hovedet på os, hvad han skal hedde. Så vi har besluttet og viske tavlen ren og begynde forfra.

Men men. HJÆLP??? Vi vil gerne have et navn, som man ikke høre hver dag, men det skal heller ikke være ALT for specielt.

På forhånd tak

Johannes

Anmeld

13. oktober 2012

Ciss

Nej, hvor ærgeligt!

Her er et par af mine favoritter, som muligvis kan passe lidt ind:

Aksel

Bertram

Ask

Otto

Petrus

Konrad

Severin

Snorre

Saxe

Leonel

Arthur

Calvin

Cecil

Håper det kan give lidt ny inspiration. Lykke til med navnejagten.

Anmeld

13. oktober 2012

FrkZier

Line8700 skriver:

På forhånd tak

jeg er vild med gamle danske navne som

valdemar

bertil

william

Anmeld

13. oktober 2012

CH2012

Dette er nogle af mine personlige favoritter

Nikolaj

Thor

Aske

Anmeld

13. oktober 2012

Humanincubator

Synes da, at det er lidt synd at vælge et navn fra, som I måske er glade for, bare fordi de andre er kommet til at vælge det Ellers bliver det jo lidt et navneskifte i "trods".

Men håber, at I finder det rigtige.

Anmeld

13. oktober 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Line8700 skriver:

På forhånd tak

Aske

Asle

Asbjørn

Erik

Ebbe

Jens

Jeppe

Johannes

Knud

Morten

Ole

Anmeld

13. oktober 2012

Line8700

Humanincubator skriver:

Synes da, at det er lidt synd at vælge et navn fra, som I måske er glade for, bare fordi de andre er kommet til at vælge det Ellers bliver det jo lidt et navneskifte i "trods".

Men håber, at I finder det rigtige.

Synes bestemt også at det er træls, men vi havde jo som sagt 2 navne, og familien blev ved med at sige: når lille ... nu kommer til verden osv." Og har hele tiden sagt at vi ikke kan forholde os til ét navn før han kommer ud, for er bare for at fastlåse mig på et navn, og han så slet ikke ligner det når han kommer ud. Men er også rigtig træt af at andre skal vælge for os.

Anmeld

13. oktober 2012

come2

Jeg er blevet helt tosset med navnet : Leander

Adam Leander lyder sååå godt sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.