at kende plukveer fra rigtige veer ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.060 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. oktober 2012

Anonym trådstarter

jeg er 40+1 idag og vælger at være anonym for ikke at skuffe nogle eller mig selv i forhold til den kommende fødsel osv..

jeg har siden uge 28+ haft plukveer så kender føelsen og plejer at få dem når jeg er aktiv, går på trapper, gør rent osv..

men her til aften har jeg 4-5 gange haft de samme spændinger og hårdhed i hele mave, livmoder, underliv, og de har været lidt kraftiger end normalt men ikke meget.. og så har det været de der 4-5 gange på 1½ time tror jeg..

er det tegn på veerne er ved at starte ? og hvordan ved man det ? ?

jeg har mens smerter men har haft det igennem de sidste par uger så det er ikke noget nyt..

jeg har valgt ikke at sige noget til min kæreste men derimod ladet ham slappe af og måske sove lidt da han mødte på arbejde kl 5 imorges og tror ikke han ville ku sove og samle lidt energi hvis jeg siger noget til ham om det.. så vil gerne være sikker på om det er veer inden jeg vækker ham..  

men hvad siger i de damer ?

har mange gener så ville ikke gøre mig noget at føde snart..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

Aagaard

Jeg vil sige at forskellen er at veer gør ondt - strammer mere, mere og mere indtil det slapper af.

Men derfor kan det da godt være at der er noget under opsejling held og lykke

Anmeld

13. oktober 2012

Maalene

Uhh, hvor kan jeg huske det, fra da jeg selv var der

Havde rigtig mange regelmæssige plukveer, hvor jeg tænkte: "Hmm, er det mon nu?" - men da det gik løs, var jeg slet ikke i tvivl Det var der mange der sagde til mig at man ikke ville være, og det havde de helt ret i

Men det kan sagtens være optakt til noget, men når de "rigtige" veer starter, så er du ikke i tvivl

Men tænk sig - om 14 dage har du fået guldet i armene - ALT held og lykke med den forestående fødsel

Anmeld

13. oktober 2012

Anonym trådstarter

tak skal i 2 have, håber meget det er de rigtige veer der er ved at starte, vil gerne have fødslen overstået og have min lille trold i armene  syndes det har været en lang og hård graviditet  

Anmeld

13. oktober 2012

anynom

Anonym skriver:

jeg er 40+1 idag og vælger at være anonym for ikke at skuffe nogle eller mig selv i forhold til den kommende fødsel osv..

jeg har siden uge 28+ haft plukveer så kender føelsen og plejer at få dem når jeg er aktiv, går på trapper, gør rent osv..

men her til aften har jeg 4-5 gange haft de samme spændinger og hårdhed i hele mave, livmoder, underliv, og de har været lidt kraftiger end normalt men ikke meget.. og så har det været de der 4-5 gange på 1½ time tror jeg..

er det tegn på veerne er ved at starte ? og hvordan ved man det ? ?

jeg har mens smerter men har haft det igennem de sidste par uger så det er ikke noget nyt..

jeg har valgt ikke at sige noget til min kæreste men derimod ladet ham slappe af og måske sove lidt da han mødte på arbejde kl 5 imorges og tror ikke han ville ku sove og samle lidt energi hvis jeg siger noget til ham om det.. så vil gerne være sikker på om det er veer inden jeg vækker ham..  

men hvad siger i de damer ?

har mange gener så ville ikke gøre mig noget at føde snart..

Jeg havde selv rigtig mange plukkeveer fra uge 27 og frem (som også forkortede min livmoderhals og kostede mig en indlæggelse i 7 uger :/ ). Jeg havde en dag hvor jeg tænkte at noget var anderledes, men havde slet ikke ondt - jeg havde slet og ret bare en mavefornemmelse som sagde, at noget var anderledes. Og ganske rigtigt. Jeg var 7 cm åben ved ankomst på fødegangen. Så man kan SAGTENS være i tvivl!
Lyt til din mavefornemmelse.

Anmeld

13. oktober 2012

baby012

jeg var personligt ikke i tvivl da det rigtig gik løs  

-det gør lidt nas  

men jeg gik rigtig mange dage op til og var i tvivl om det måske var nu ? 

om fredagen havde jeg rigtig mange plukveer, og det fortsatte indtil jeg søndag fik rigtige veer, og fødte tirsdag formiddag   

VE STØV sendt din vej 

Anmeld

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

jeg er 90% sikker på det er veer nu.. det starter stille bliver være og være gør mere og mere ondt og stopper så igen.. er der ikke i længere tid og kommer så pludselig igen..

stod op her kl 2 for at lave mig noget mad og ikke kort efter kom min trætte kæreste ned som ikke anede uråd for at se hvad jeg lavede (jeg har ALDRIG stået op kl 2 før fordi jegvar sulten) men sendte ham i seng igen og spiser mig lige noget mad så prøver jeg om jeg kan få noget mere søvn inden veerne rigtigt tager fat..

Anmeld

14. oktober 2012

TaAsJu

Mine veer startede også som dine med kraftige pluk veer som natten over blev til rigtige veer.. Held og lykke og puuuuster lige mege vestøv afsted til dig

Anmeld

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

jeg har hele natten igennem siden kl 22 igår haft urelmæssige veer, har ind i mellem lige fået 1 til 1½ times søvn uden og så kom de igen.. her til morgen er der stadig langt imellem så det er ikke lig nu vi skal afsted  

Anmeld

14. oktober 2012

Lullaby

Haha, da jeg havde veer med Yazmin var jeg usikker ligesom dig. Og jeg var endda 2. gangs.  Selv da jeg ringede til fødegangen og sagde at jeg muligvis havde veer sagde de, at hvis ikke jeg var sikker var det nok ikke det  Men det var det nu. Jeg kan kun forklare det som om, at det er plukveer der spænder i ryggen/lænden også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.