39+5 og ondt i skeden! Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.876 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. oktober 2012

Ønskebarnet12

Jeg har haft ondt i maven sådan menstruations smerter første gang for 3 dage siden, så stoppede det og her i nat, troede jeg at jeg skulle sk*de men lagde så mærke til det gjorde ondt foran af maven, sådan som menstruations smerter agtigt. Det kom og gik, og kunne ikke ligge mig pga min mave var så hård, men det gik over og fik sovet videre, nu oplever jeg sådan en stikkende, nivende fornemmelse i skeden, som om han falder ud:-S andre der har prøvet det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

Tanja1

Hej, jeg trot blot fødslen nærmer sig :-). Så bare rolig, det er helt normalt. Skeden forbereder sig, og du har plukveer. De rigtige veer føles noget af det samme, de gør bare mere ondt. Så held og lykke :-)

Anmeld

13. oktober 2012

Linsi

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg har haft ondt i maven sådan menstruations smerter første gang for 3 dage siden, så stoppede det og her i nat, troede jeg at jeg skulle sk*de men lagde så mærke til det gjorde ondt foran af maven, sådan som menstruations smerter agtigt. Det kom og gik, og kunne ikke ligge mig pga min mave var så hård, men det gik over og fik sovet videre, nu oplever jeg sådan en stikkende, nivende fornemmelse i skeden, som om han falder ud:-S andre der har prøvet det? 

hej søde sådan har jeg det også (er gået over termin) jeg har haft det on and off i tre -fire uger. Det skulle åbenbart være en slags modningsveer som afkorter livmoderhalsen ...siger den gynægolog jeg har snakket med ude på sygehuset.  Sommetider har jeg haft det som at få en kniv op i skeden, for der kommer en skærende smerte, men det skulle være baby der har skruet sig godt ned i bækkenet som kan udløse de smerter. Du får lige lidt vestøv med på vejen  pusttt

Anmeld

13. oktober 2012

Ønskebarnet12

Tanja1 skriver:

Hej, jeg trot blot fødslen nærmer sig :-). Så bare rolig, det er helt normalt. Skeden forbereder sig, og du har plukveer. De rigtige veer føles noget af det samme, de gør bare mere ondt. Så held og lykke :-)

Ihh håber snart han kommer ud, hver gang jeg får mens smerter om natten tror jeg de vil blive værre, men de stopper igen :-p rigtig irriterende! Men tak for svar, så ved jeg det normalt, var lidt bange for hans hoved skulle stikke ud imens jeg sad på toilettet ha ha ! :-D

Anmeld

13. oktober 2012

Ønskebarnet12

Linsi skriver:

hej søde sådan har jeg det også (er gået over termin) jeg har haft det on and off i tre -fire uger. Det skulle åbenbart være en slags modningsveer som afkorter livmoderhalsen ...siger den gynægolog jeg har snakket med ude på sygehuset.  Sommetider har jeg haft det som at få en kniv op i skeden, for der kommer en skærende smerte, men det skulle være baby der har skruet sig godt ned i bækkenet som kan udløse de smerter. Du får lige lidt vestøv med på vejen  pusttt

Åhh søde, sender dig en masse ve støv! Det sku aldrig sjovt at være gået over tiden;-( men de skal jo ud på et eller andet tidspunkt, hvis de selv ikke vil, må vi da tvinge dem ud haha :-D

Jaaa, jeg har også sådan en fornemmelse som om der nogen der stikker mig med en kniv, ret ubehageligt, tør hellere ikke tage ud rigtigt er bange for vandet pludselig gå.. 

Men tak for svar  

Mog pust pust masse ve støv mod dIn retning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.