laktere efter sa ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2012

L&V

FrkZier skriver:

ja det lyder som en god ide

Yeps.. Syntes ski det er lidt ubehageligt at det begynder nu hvor man havde fornemmelsen af at man var på den anden side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

FrkZier

Månsson skriver:

Yeps.. Syntes ski det er lidt ubehageligt at det begynder nu hvor man havde fornemmelsen af at man var på den anden side

ja det forstår jeg da udemærket! vi må håbe det stopper igen snart!

Anmeld

13. oktober 2012

Linsi

Månsson skriver:

Jeg havde en sa for godt 14dage siden og her de sidste par dage har jeg fået brystspændinger og laktere den der gennemsigtige væske som os kom da jeg ventede Laura.. Er det normalt? Alle andre symptomer forsvandt med spiren

Jeg havde det også nogle uger efter min abort, men det pga hormoner der stadig er i kroppen. Fik jeg afvide hos lægen ihvertfald. Det gik over efter nogle uge

Anmeld

13. oktober 2012

L&V

Linsi skriver:

supe

Jeg havde det også nogle uger efter min abort, men det pga hormoner der stadig er i kroppen. Fik jeg afvide hos lægen ihvertfald. Det gik over efter nogle uge

Oki super rart at vide at det ikke er unormalt.. Syntes bare det var underligt at det var ovre i sidste uge alt det andet og det her så starter nu

Anmeld

13. oktober 2012

VNB

Månsson skriver:

Jeg havde en sa for godt 14dage siden og her de sidste par dage har jeg fået brystspændinger og laktere den der gennemsigtige væske som os kom da jeg ventede Laura.. Er det normalt? Alle andre symptomer forsvandt med spiren

kender ikke noget til det søde... men vil da bare lige sige at jeg er ked af at læse at du har haft en SA  

betyder det at i prøver på at lave en lillebror/søster? 

Anmeld

13. oktober 2012

SussieThyssen

Månsson skriver:

Ja, det er ganske normalt...efter mine SA'er har jeg gjort det samme.
Det skyldes at det varer et godt stykke tid inden hormonerne falder tilbage i deres normale leje, og kroppen finder ud af, at man ikke mere er gravid.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. oktober 2012

Åse

Månsson skriver:

Jeg har også haft laktere efter mine 2 GUL den ene gang i ca. 2 mdr. Og anden gang ca. 1 mdr.

Anmeld

13. oktober 2012

L&V

VNB skriver:

kender ikke noget til det søde... men vil da bare lige sige at jeg er ked af at læse at du har haft en SA  

betyder det at i prøver på at lave en lillebror/søster? 

Tak søde ven.. Ja vi gør så.. Det gik heldigvis hurtigt med at blive gravid så det håber jeg os det gør næste gang

Anmeld

13. oktober 2012

L&V

SussieThyssen skriver:

Ja, det er ganske normalt...efter mine SA'er har jeg gjort det samme.
Det skyldes at det varer et godt stykke tid inden hormonerne falder tilbage i deres normale leje, og kroppen finder ud af, at man ikke mere er gravid.

Kærligst
Sussie

Tak for svar.. Godt at vide man er normal

Anmeld

13. oktober 2012

L&V

Åse skriver:

Jeg har også haft laktere efter mine 2 GUL den ene gang i ca. 2 mdr. Og anden gang ca. 1 mdr.

Puha det var godt nok længe.. Håber snart det er ovre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.