Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg havde en sa for godt 14dage siden og her de sidste par dage har jeg fået brystspændinger og laktere den der gennemsigtige væske som os kom da jeg ventede Laura.. Er det normalt? Alle andre symptomer forsvandt med spiren
ekebiv skriver: Hvad hulen er lakterer??
Hvad hulen er lakterer??
Månsson skriver: Jeg havde en sa for godt 14dage siden og her de sidste par dage har jeg fået brystspændinger og laktere den der gennemsigtige væske som os kom da jeg ventede Laura.. Er det normalt? Alle andre symptomer forsvandt med spiren
Pas, dét ved jeg godt nok ikke om det er... men hvis det fortsætter weekenden over ville jeg høre min læge ad på mandag
Og det gør mig ondt at I har mistet
har ikke forstand på det, men hvis det fortsætter ville jeg nok kontakte lægen mandag søde
UnderCover35 skriver: Pas, dét ved jeg godt nok ikke om det er... men hvis det fortsætter weekenden over ville jeg høre min læge ad på mandag Og det gør mig ondt at I har mistet
Månsson skriver: Tak.. skal ha taget blodprøver igen imorgen så vil jeg lige smutte forbi og høre ad
Tak.. skal ha taget blodprøver igen imorgen så vil jeg lige smutte forbi og høre ad
Rigtig god idé!
FrkZier skriver: har ikke forstand på det, men hvis det fortsætter ville jeg nok kontakte lægen mandag søde
Månsson skriver: Tak nej det er noget sært noget.. Skal på sygehuset imorgen så må jeg lige høre hvad de siger
Tak nej det er noget sært noget.. Skal på sygehuset imorgen så må jeg lige høre hvad de siger
ja det lyder som en god ide
UnderCover35 skriver: Rigtig god idé!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128