laktere efter sa ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.796 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. oktober 2012

L&V

Jeg havde en sa for godt 14dage siden og her de sidste par dage har jeg fået brystspændinger og laktere den der gennemsigtige væske som os kom da jeg ventede Laura.. Er det normalt? Alle andre symptomer forsvandt med spiren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

ekebiv

Jeg havde en sa for godt 14dage siden og her de sidste par dage har jeg fået brystspændinger og laktere den der gennemsigtige væske som os kom da jeg ventede Laura.. Er det normalt? Alle andre symptomer forsvandt med spiren

Hvad hulen er lakterer??

Anmeld

13. oktober 2012

L&V

ekebiv skriver:

Hvad hulen er lakterer??

At noget løber ud af brysterne

Anmeld

13. oktober 2012

UnderCover37

Månsson skriver:

Pas, dét ved jeg godt nok ikke om det er... men hvis det fortsætter weekenden over ville jeg høre min læge ad på mandag

Og det gør mig ondt at I har mistet 

Anmeld

13. oktober 2012

FrkZier

Månsson skriver:

har ikke forstand på det, men hvis det fortsætter ville jeg nok kontakte lægen mandag søde

Anmeld

13. oktober 2012

L&V

UnderCover35 skriver:

Pas, dét ved jeg godt nok ikke om det er... men hvis det fortsætter weekenden over ville jeg høre min læge ad på mandag

Og det gør mig ondt at I har mistet 

Tak.. skal ha taget blodprøver igen imorgen så vil jeg lige smutte forbi og høre ad

Anmeld

13. oktober 2012

UnderCover37

Månsson skriver:

Tak.. skal ha taget blodprøver igen imorgen så vil jeg lige smutte forbi og høre ad

Rigtig god idé!

Anmeld

13. oktober 2012

L&V

FrkZier skriver:

har ikke forstand på det, men hvis det fortsætter ville jeg nok kontakte lægen mandag søde

Tak nej det er noget sært noget.. Skal på sygehuset imorgen så må jeg lige høre hvad de siger

Anmeld

13. oktober 2012

FrkZier

Månsson skriver:

Tak nej det er noget sært noget.. Skal på sygehuset imorgen så må jeg lige høre hvad de siger

ja det lyder som en god ide

Anmeld

13. oktober 2012

L&V

UnderCover35 skriver:

Rigtig god idé!

Ja det tænker os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.