Vand i kroppen...og stress

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. oktober 2012

Gravid2012

jeg skal nu ha PK paa torsdag.. og i denne uge haevede naesten alle fliserne sig i koekkenet, saa vi skal ha dem alle op og ha lavet.... det har gjort mig vildt stresset, igaar tog de fliserne op og hele huset er fyldt med stoev...!!!
Da jeg saa mit hus igaar blev jeg saa stresset og ked af det... alt var klart! og nu.... er det hele bare noget lort..... !!

Igaar blev mine foedder helt haevet, plus mine haender og det goer ondt... ikke meget men det er ubehagelig..... kan det vaere pga jeg er stresset? eller er det bare vand i kroppen... har ikke haft vand i kroppen indtil nu... saa enten er det et tilfaelde at det skete den dag jeg var saaaaa stresset... eller?

jeg har det stadig... man kan vel ikke goer noget ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

Gravid2012

13. oktober 2012

Camillos

Gravid2012 skriver:

jeg skal nu ha PK paa torsdag.. og i denne uge haevede naesten alle fliserne sig i koekkenet, saa vi skal ha dem alle op og ha lavet.... det har gjort mig vildt stresset, igaar tog de fliserne op og hele huset er fyldt med stoev...!!!
Da jeg saa mit hus igaar blev jeg saa stresset og ked af det... alt var klart! og nu.... er det hele bare noget lort..... !!

Igaar blev mine foedder helt haevet, plus mine haender og det goer ondt... ikke meget men det er ubehagelig..... kan det vaere pga jeg er stresset? eller er det bare vand i kroppen... har ikke haft vand i kroppen indtil nu... saa enten er det et tilfaelde at det skete den dag jeg var saaaaa stresset... eller?

jeg har det stadig... man kan vel ikke goer noget ved det?

Synes du skal ringe til FG... for pludselig at få så meget vand i kroppen på kort tid kan bla være tegn på svangerskabs forgiftning eller noget andet? ... ring til dem med det samme, så kan de sige hvad du skal gøre.. 

det er da også noget møg med gulvet det er et stress element .. men stress skulle altså ikke give vand i kroppen ... 

Anmeld

13. oktober 2012

Gravid2012

Camillos skriver:

Synes du skal ringe til FG... for pludselig at få så meget vand i kroppen på kort tid kan bla være tegn på svangerskabs forgiftning eller noget andet? ... ring til dem med det samme, så kan de sige hvad du skal gøre.. 

det er da også noget møg med gulvet det er et stress element .. men stress skulle altså ikke give vand i kroppen ... 

okay ringer til dem nu......

tak for dit svar

Anmeld

13. oktober 2012

Camillos

Gravid2012 skriver:

tak for dit svar

godt håber på update  

Anmeld

13. oktober 2012

Camillos

Gravid2012 skriver:

tak for dit svar

godt håber på update  

Anmeld

13. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

øv hvor er det træls! Fik du snakket med lægen? Vh stine

Anmeld

13. oktober 2012

Gravid2012

StineW79 skriver:

øv hvor er det træls! Fik du snakket med lægen? Vh stine

Hej Ja hun sagde at jeg skal ha foedderne oppe... og saa har jeg alligevel en aftale hos laegen paa mandag, saa vil hun lige se paa det hvis det fortsaetter indtil da...

Anmeld

13. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Godt du ringede til lægen! Det samme skete for mig (juleaften sidste år faktisk). Pludselig havde jeg bare MEGA meget vand i fødderne, og det var på trods af at jeg havde haft fødderne oppe det meste af dagen i forvejen.

Husk og hold øje med vandet i kroppen og hold dig i ro, og ben op og hjertehøjde (mener jeg det var!)  Og drik masser af vand, så du kan tisse vandet ud igen

Anmeld

15. oktober 2012

Camillos

Gravid2012 skriver:

Hej Ja hun sagde at jeg skal ha foedderne oppe... og saa har jeg alligevel en aftale hos laegen paa mandag, saa vil hun lige se paa det hvis det fortsaetter indtil da...

Godt du fik ringet.. havde ikke lige set din update.. jeg håber ikke det er noget alvorligt! ... godt du skulle til læge idag alligevel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.