..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2012

mulle85

Camillos skriver:

Jamen så må jeg hellere sige : Ihhhhh hvor spændende, og God arbejdslyst... 

Jeg er næsten ikke misundelig.. .... 

tusind tak!

din gider ik kom endnu måske?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

Camillos

mulle85 skriver:

tusind tak!

din gider ik kom endnu måske?

Nix... Jeg havde onsdag forrige uge fået afvide jeg var 3 cm åben moden og klar til at føde.. og jeg var en tikkende bombe... så tænkte det må være snart fordi jeg døjede med mange plukke veer... Sidste onsdag var jeg til Jm igen hun var forbavset over jeg ikke havde født, nå men pga manglende søvn fik jeg løsnet hinder og hun var sikker på jeg meget snart ville føde... 

Jeg gik i veer i onsdags med 3 min mellemrum i 3 timer, kom på Fg var åben 3,5 cm.. men ikke i aktiv fødsel. vi var ude og gå en tur, veerne gik i sig selv igen.. og vi blev sendt hjem ... 

og ja jeg sidder her stadigvæk.. Har ellers både haft blødning, min slimprop er gået og ja rigtige veer... 

er 39+2 idag... 

Anmeld

13. oktober 2012

mulle85

Camillos skriver:

Nix... Jeg havde onsdag forrige uge fået afvide jeg var 3 cm åben moden og klar til at føde.. og jeg var en tikkende bombe... så tænkte det må være snart fordi jeg døjede med mange plukke veer... Sidste onsdag var jeg til Jm igen hun var forbavset over jeg ikke havde født, nå men pga manglende søvn fik jeg løsnet hinder og hun var sikker på jeg meget snart ville føde... 

Jeg gik i veer i onsdags med 3 min mellemrum i 3 timer, kom på Fg var åben 3,5 cm.. men ikke i aktiv fødsel. vi var ude og gå en tur, veerne gik i sig selv igen.. og vi blev sendt hjem ... 

og ja jeg sidder her stadigvæk.. Har ellers både haft blødning, min slimprop er gået og ja rigtige veer... 

er 39+2 idag... 

hvornår vil de sætte dig i gang så?

Anmeld

13. oktober 2012

Camillos

mulle85 skriver:

hvornår vil de sætte dig i gang så?

det vil de vel ikke før jeg er over termin formoder jeg .... er det ikke 14 dage over termin eller sådan noget ?

hvordan går det med dig stadigvæk veer?

Anmeld

13. oktober 2012

mulle85

Camillos skriver:

det vil de vel ikke før jeg er over termin formoder jeg .... er det ikke 14 dage over termin eller sådan noget ?

hvordan går det med dig stadigvæk veer?

jo mener det er deromkring, har du prøvet og tale med dem om det?

jep det har jeg, bløder også, men sku hjem indtil mine veer blev mere kraftige eller mit vand gik, skal derind her til formiddag engang og have noget og sove på hvis det er, har ik rigtig sovet det sidste døgn nu

Anmeld

13. oktober 2012

Camillos

mulle85 skriver:

jo mener det er deromkring, har du prøvet og tale med dem om det?

jep det har jeg, bløder også, men sku hjem indtil mine veer blev mere kraftige eller mit vand gik, skal derind her til formiddag engang og have noget og sove på hvis det er, har ik rigtig sovet det sidste døgn nu

åhhh... jeg håber du får hvilet godt inden fødslen .. ..  for at du får din baby i armene inden dagen er omme

Anmeld

13. oktober 2012

mulle85

Camillos skriver:

åhhh... jeg håber du får hvilet godt inden fødslen .. ..  for at du får din baby i armene inden dagen er omme

det håber jeg dælme også at det ender med, det her er ik sjovt, og når man har åbnet sig vil man gerne ha det overstået!

Anmeld

13. oktober 2012

Camillos

mulle85 skriver:

det håber jeg dælme også at det ender med, det her er ik sjovt, og når man har åbnet sig vil man gerne ha det overstået!

Yep siger du til en der snart har værer 3 cm åben i 14 dage..

Anmeld

13. oktober 2012

mulle85

Camillos skriver:

Yep siger du til en der snart har værer 3 cm åben i 14 dage..

hehe jah, men nu må vi se, mine veer har taget til nu, så kan krydse fingre for han gider kom idag

Anmeld

13. oktober 2012

Camillos

mulle85 skriver:

hehe jah, men nu må vi se, mine veer har taget til nu, så kan krydse fingre for han gider kom idag

uhhh så er du heldig   super god arbejdslyst til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.