eget værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

mil-ka

MariaKyedDK skriver:

for hver gang han bevægede sig, eller sagde den mindste lyd, vågnede vi, eller hver gang vi bevægede os eller hostede eller noget i den dur, så vågnede han, og det var ikke så fedt, 

enig..

så vi er ikke så glad at vores søn har ikke sit eget værelse og er nødt at sove hos os..

Min datter sover i sit eget værelse fra hun var 4 dage gammel. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

FruHolm <3

benzon skriver:

Hvornår ligger man dem på sit eget værelse ?

Oscar var knap 6 måneder da han kom på eget værelse, havde en lille lejlighed så rykkede min seng i den ene stue, så han fik værelset (havde sammenhængene stuer hvor jeg så lukkede dobbeltdøren af og delte den op med gardin så der inden for den almindelige dør til den ene stue var spisestue så gardin hvor jeg havde soveværelse bag gardinet og så tv stue med lege hjørne til bassen  

Anmeld

13. oktober 2012

dorthemus

Min datter på snart 2,5 år fik sit eget værelse da hun blev et år, men hun sover meget tit i min seng....det første år sov hun inde i min seng.

Anmeld

13. oktober 2012

anynom

Min pige på knap 11 måneder sover stadig i vores soveværelse. Hendes seng står ved siden af vores og der sover hun primært, men hvis hun vågner i løbet af natten kommer hun over i vores seng. Vi har ikke behov for at hun kommer på eget værelse endnu.

Anmeld

13. oktober 2012

Frejsmor

Jeg har gjort meget ud af samsovning eller delvis samsovning, pga. hyggen og trygheden og det har et langt stykke hen ad vejen også fungeret rigtig fint..

Frej kom på eget værelse kort tid efter hans 1års fødsesldag, men set i bakspejlet skulle jeg nok have flyttet ham et par måneder tidligere, han har fået en MEGET bedre søvn nu, han sover stort set hele natten igennem, vågner måske en enkelt gang og kan lægges igen på max 10min..

Han havde brug for roen nu.. I et par måneder før han kom på eget værelse vågnede han gerne flere gange i løbet af aftenen og natten, især når vi skulle til at i seng..

Men det er meget en smagssag jo, så det er noget du skal mærke efter om du/I er klar til..

Anmeld

13. oktober 2012

Vivian87

Aviaja var 5 måneder da hun blev flyttet på eget værelse. Hun sover stadig ikke igennem (hun er 10 måneder den 24.) men hun sover bedre på eget værelse

Anmeld

13. oktober 2012

HeidiØ

William kom på eget værelse da han var 4 mdr

Anmeld

13. oktober 2012

maryjane

Tror hun var ca ti måneder

Anmeld

13. oktober 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Det meget forskelligt hvornår man føler for at de skal sove for sig selv, men det der er vigtigst er at i gør hvad i har det bedst med.

Min søn er 1 år og 4 måneder, han sover stadig sammen med os i vores seng, for det er der vi har det bedst med at han sover og han sover igennem hver nat, hvilket han altid har gjort, vi vækker ikke hinanden.

Anmeld

13. oktober 2012

SussieThyssen

benzon skriver:

Hvornår ligger man dem på sit eget værelse ?

Så hurtigt som muligt.
Mine kom på eget værelse da de var omkring 6-8 uger.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.