eget værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.554 visninger
28 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

benzon

Hvornår ligger man dem på sit eget værelse ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Pige2009

Jeg tror, det er en smagssag. Nogle gør, når de er et par mdr. andre først når de er et par år

Anmeld

12. oktober 2012

MariaKyedDK

benzon skriver:

Hvornår ligger man dem på sit eget værelse ?

vi lagde min søn på eget værelse allerede da han var ca 8 uger gammel..

for hver gang han bevægede sig, eller sagde den mindste lyd, vågnede vi, eller hver gang vi bevægede os eller hostede eller noget i den dur, så vågnede han, og det var ikke så fedt, han sov igennem hver nat , som helt spæd, så vi fik massere af søvn da han kom på eget værelse, det var først da han var 4-5 måneder, han græd hver nat, flere gange om natten... åh det var hårdt nu jeg tænker over det

Anmeld

12. oktober 2012

benzon

Baagøe skriver:

Jeg tror, det er en smagssag. Nogle gør, når de er et par mdr. andre først når de er et par år

Når for søren min er 3 mrd den 24 sys måske det var tidligt

Anmeld

12. oktober 2012

benzon

MariaKyedDK skriver:

vi lagde min søn på eget værelse allerede da han var ca 8 uger gammel..

for hver gang han bevægede sig, eller sagde den mindste lyd, vågnede vi, eller hver gang vi bevægede os eller hostede eller noget i den dur, så vågnede han, og det var ikke så fedt, han sov igennem hver nat , som helt spæd, så vi fik massere af søvn da han kom på eget værelse, det var først da han var 4-5 måneder, han græd hver nat, flere gange om natten... åh det var hårdt nu jeg tænker over det

Hold da op min sover i gennem om natten nu og har gjirdt det hele ugen så jeg tænker om han er parat ?

Anmeld

12. oktober 2012

sne190810

Min datter og jeg sover stadigvæk sammen. Hendes seng står for fodenden af min seng, men hun sover lige så tit i min seng ved min side.

Hun fyldte 2 år d. 19 august.

Har ingen planer om at ændre på det foreløbigt

Anmeld

12. oktober 2012

TaAsJu

Tammie Anna-Sophie har sovet på deres eget værelse fra de var 3 md og der er nu 7 og 3 år og elsker deres senge og værelser... Men Anna-Sophie sover pt inde ved mig da vi er ved og skal af med sutten.. Også er det så hyggeligt når far ikke er hjemme.. Julie er nu 8 md, men grundet plads mangel sover hun stadig inde ved os i sin egen seng.. Så glæder mig til vi finder HUSET.. Så hun også kan få sit eget væresle... Tror meget det er en smags sag hvad man er til.. Men vores børn har heller aldrig sovet i vores seng med os.. Det er tosse hyggeligt, vi sover bare ikke godt nogen af os her hjemme.. Så de får lov når far er ude og sejle..

Anmeld

12. oktober 2012

MyLove E

Elias kom de ind ved 3 mdr:-)

Anmeld

12. oktober 2012

benzon

TaAsJu skriver:

Tammie Anna-Sophie har sovet på deres eget værelse fra de var 3 md og der er nu 7 og 3 år og elsker deres senge og værelser... Men Anna-Sophie sover pt inde ved mig da vi er ved og skal af med sutten.. Også er det så hyggeligt når far ikke er hjemme.. Julie er nu 8 md, men grundet plads mangel sover hun stadig inde ved os i sin egen seng.. Så glæder mig til vi finder HUSET.. Så hun også kan få sit eget væresle... Tror meget det er en smags sag hvad man er til.. Men vores børn har heller aldrig sovet i vores seng med os.. Det er tosse hyggeligt, vi sover bare ikke godt nogen af os her hjemme.. Så de får lov når far er ude og sejle..

Når okay ja det er forskelligt kan jeg godt høre

Anmeld

12. oktober 2012

Drømme

Sophia er lidt over 7 måneder, og hun sover stadig hos os

Regner med hun i hvert fald skal være 1½ før hun får sit eget værelse, men nu må vi se. Både kæresten og jeg har det bedst med at have hende inde hos os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.