Er 5+1 imorgen og der holdes 3 gange føzdag råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

Christina :-)

Hej jeg skal til føzdag imorgen hvor der holdes 35-40-45 års føzdag hvor det slået sammen og jeg vil helst ikk drikke men min familie siger jeg godt kan drikke en genstand men er i trvil vil det skade?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Hvem?

Stinna&Elias<3 skriver:

Hej jeg skal til føzdag imorgen hvor der holdes 35-40-45 års føzdag hvor det slået sammen og jeg vil helst ikk drikke men min familie siger jeg godt kan drikke en genstand men er i trvil vil det skade?

Min holdning er, er man gravid så lever man efter "de skrevne regler" undgår altså al alkohol og ryger ikke

Anmeld

12. oktober 2012

maryjane

Jeg ville ikke gøre det

man ved jo ikke hvor meget/lidt der skal til for at gøre skade.

Anmeld

12. oktober 2012

blomst84

Alkohol og graviditet hænger IKKE sammen i mine øjne! Og det kan skade dit lille foster... Alt andet ville være for risikabelt ! 

Anmeld

12. oktober 2012

Rolig spurgte bare ! har også sagt til min familie jeg ikk gør men det som om de prøver og presse mig afligevel lidt

Anmeld

12. oktober 2012

FrkZier

Stinna&Elias<3 skriver:

nej det vil sikkert ikke skade - men hvorfor tage chancen? det er min indstilling til det..

når/mens jeg er gravid/ammer er der 0 alkohol, selvom man ofte høre en enkelt i ny og næ osv osv.. men det vælger jeg bare helt fra..

Anmeld

12. oktober 2012

naomi

så tidligt i graviditeten ville jeg ikke drikke men må indrømme at jeg med min søn altså nuppede en halv øl en eller to gange i hhv andet og tredje trimester og har den mest perfekte velskabte søn

Anmeld

12. oktober 2012

Miss Kat

I første trimester dannes alle organer og lige præcis derfor er fostret ekstremt sårbart i denne periode.

Alkohol fremmer i øvrigt også risikoen for abort helt åndssvagt meget.

Anmeld

12. oktober 2012

Jeg nøges også med sodavand

Anmeld

13. oktober 2012

frk andreasen

Min far er osse af den gamle skole og har hver gang prøvet at belær hver gang jeg hat ventet mig med at et glas vin el en øl er godt for både mit og barnets blod.. vrøvl man må ik drikke under graviditeten. Og jeg ville ik drømme om det uanset hvor klog min far gør sig
Der er jo en grund til at sundhedsstyrelsen siger man ik må drik alkohol
Knus Tanja
31+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.