Hej alle sammen.
Er de rnogle af jer her, som kunne være interesseret i undulatunger?
Jeg har et undulatpar, damen engelsk, og herren almindelig.
De har aldrig prøvet at yngle før, og jeg vil gerne lade dem prøve det.
Jeg kan dog kun på fast basis have 2 undulater her hjemme, og derfor vil jeg ikke yngle, før jeg føler mig sikker på at kunne komme af med ungerne.
Jeg bryder mig ikke om at skulle sælge dem på dba.dk, så derfor spørger jeg her, om der måske kunne være interesse for for dem.
Selve fuglene vil være gratis, og der følger intet med dem (måske lidt foder).
Jeg kræver dog, at de selvfølgelig får ordentlige forhold, så hvis det ikke skal være volierefugle, forlanger jeg at i bruger pengene på et ordentligt bur, i passende størrelse.
I danmarke findes der ikke umiddelbart en lov om hvor meget plads en undulat skal have, men det er der i Sverige. Og det er den jeg går ud fra.
Minimumskrav på bur. Højde:60 cm Længde:70 cm Dybde:40-45 cm.
Jeg beholder gerne fuglene lidt længere tid, og arbejder på at få dem tamme, hvis du ønsker det, sådan at i fra starten af har en fugl, som er tillidsfuld over for mennesker, så i bedre kan arbejde videre på den når i får den hjem.
Kontakt mig gerne både her i tråden, og på pb, hvis du er interesseret, og husk der vil være ventetid på fuglene, da jeg som sagt ikke vil yngle med dem, før der er en rimelig sikkerhed for at få afsat i hvert fald 2 af ungerne....
PS. Det bedste ville være hvis i tog 2 unger, så de har en artsfælle at tale eget sprog med. Eller hvis i har en undulat i forvejen, som bare har brug for en ven 
Vedhæfter et billede af mor og far.
Forrest er det mor Valde, og bagerst er det far Luffe