Juniorpude eller babypude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Nadia&Daniel skriver:

Vi blev anbefalet (både i BabySam og Kære Børn) først at købe pude til Laura, når hun bliver 3 år.. Og at vi skulle starte med en babypude til den tid..

Tak for svaret  

Jeg var overrasket over det var så sent, men så venter vi bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Ka+Ma=Be

foto på lærred skriver:

Vi gav vores pige en pude da hun var 3 et halvt og den er meget tynd. Det er ikke altid hun bruger den. Vi gav den i forbindelse med en MØ betændelse for at se om det kunne hjælpe lidt at hæve hoved. Nogle gange bruger hun sin pude andre gange ikke. Jeg tror mere det er os voksne der har vendet os til at bruge pude

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Invitationer til dåb, søde wallstickers til ungernes værelse, flotte collager overført på lærred.

Tak for svaret Det virker som om det er den generelle tendens. Så vi venter

Anmeld

12. oktober 2012

Nadia&Daniel

Ka+Ma=Be skriver:

Tak for svaret  

Jeg var overrasket over det var så sent, men så venter vi bare

Havde ikke lige læst hele tråden

Var også selv overrasket. Vi var gået ind i BabySam pga Laura ofte faldt i søvn på min pude, og så ud til at nyde det. Hun var omkring 1 år. Og vi var total opsat på at købe en, men gik derfra uden..

Anmeld

12. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Nadia&Daniel skriver:

Havde ikke lige læst hele tråden

Var også selv overrasket. Vi var gået ind i BabySam pga Laura ofte faldt i søvn på min pude, og så ud til at nyde det. Hun var omkring 1 år. Og vi var total opsat på at købe en, men gik derfra uden..

Hehe ja det lyder jo fuldstændigt som hos os! Benjamin elsker også min pude. Men den lugter selvfølgelig også af mor Det må være dejligt og trygt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.