Ja, jeg har lige fundet ud af, at min søde kæreste mener, at selvom han i går lovede at komme forbi i dag (vi bor ikke sammen endnu) efter han fik fortalt nyheden til to af sine venner, at det så er i orden at gøre det her:
Mig (da det er begyndt at blive lidt småsent): Har du stadig lyst til at ses i dag, skat? (:
Ham: Ja da. Vi ser lige en film og så tror jeg de tager hjemad, så kommer jeg over.
(den er 19.30 så jeg spørger selvfølgeligt HVORNÅR)
Halv ti. TROR han. Altså, der tager han bussen. Så har er her nok halv 11 eller senere.
Vi skriver lidt frem og tilbage, med meget langsomme og korte svar fra hans side, indtil jeg giver op og siger han bare kan komme en anden gang.
For det første synes jeg det er GRIMT at antage, at folk - især folk i det 1. trimester, der kan sove fra kl. 16 af - skal holde sig vågne bare fordi de drenge lige synes, de skulle se en film. Hvis jeg ikke havde spurgt hvornår han havde tænkt sig at komme, havde jeg sgu intet fået at vide før "nu stiger jeg på bussen".
For det andet synes jeg det er ufedt at jeg sidder og har kvalme (har ikke engang kunne sidde op det meste af dagen) og ondt, hovedpine, generel utilpashed... og at han så vælger at ignorere det fuldstændigt. Og ja, han vidste det godt.
Så selvfølgeligt bliver jeg ked af det og græder hvilket kun gør min hovedpine og kvalme endnu værre. Jeg har ingen panodiler, kun ibuprofen og lign. som jeg jo ikke må tage, så jeg føler mig mig helt alene og efterladt til at tage mig af mig selv, og jeg har ONDT.
Nej, selvfølgeligt skal han ikke være der 24/7, men synes måske lidt jeg fortjener mere end det.
Han kunne have skrevet i dag og sagt han ikke havde lyst, eller i det mindste at han regnede med at komme sent. Jeg gav ham jo også mulighed da jeg spurgte om han stadig havde lyst.
Jeg ved ikke om jeg overreagerer men har det bare virkeligt dårligt og føler mig overset til fordel for en film. Jeg kunne aldrig finde på at gøre sådan noget mod ham, havde det været omvendt.
Desuden har vi sagt det face-to-face til hele hans familie, minus den ene der er på ferie, i går (altså, at vi skal have barn) og fordi min er så langt væk får de det at vide over telefon. Planen var at vi skulle sige det i aften og det vælger han jo så også at skide højt og helligt på.
Nu sidder jeg og tuder igen. Nej, han skal ikke være her "for mig" hele tiden men for fanden, jeg føler mig efterladt fra alle sider (mine forældre og en af mine søskende er bare ØV lige nu) og jeg har det så dårligt, fysisk og psykisk.
Det er svært ikke at tænke "hvad nu hvis" i et større omfang. For han kan gå fra det her, og det kan jeg ikke. Jeg siger ikke at han gør det men hold fast hvor bliver jeg ked af tanken om at jeg står med det hele selv, for det føler jeg bare ret ofte, at jeg gør efterhånden.
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal stille op. Har mest af alt lyst til at ringe til ham og fortælle ham hvor han kan stikke den op hen, men det har jeg slet ikke overskud til. Og jeg ved, at jeg får svært ved at sove ordenligt, hvis ikke vi får det løst.
Øv, en dum dag 
Har ikke rigtigt lige nogen steder at komme ud med det her så tænkte at det måske var okay her 
Anmeld