hvordan har i det piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

peanuts

Akmese skriver:

Nej jeg prøver selv på at komme med en go måde at fortælle resten af familie og venner den store nyhed !  men synes det er en sød ide med blusen

fra 6+0 til til 7+5 i fredags har jeg bare haft det helt og aldeles elendig .. med opkastning og kvalme NON STOP !  men nu her weekenden over er jeg så småt begyndt at få det bedre.. men det kostede 3 kilo ...  

ellers kan jeg mærke når de der ligamenter gir sig, oppustet og ømme bryster ... 

Vi nåede slet ikke at gøre det store nummer ud af at fortælle det til familien på en speciel måde...

Jeg viste min mor et billede af en positiv test

og manden fortalte det til hans familie på jobbet (de arbejder sammen)

Jeg har "kun" kastet op 3-4 gange... men jeg kæmper også imod med hver en fiber i min krop...

Er idag 7+0 og skal til lægen på fredag, bliver skønt at få papir på min elendighed... har indtil videre taget 2, noget kg på

Har det virkelig som om jeg er længere henne da jeg har sære sammentrækninger i siden og trækninger hen over lænden, meget mystisk, nå det er nok bare mig...

Kom lige til at tænke på at da vi fortalte familien vi skulle have den 1. lavede vi en lille fotoramme med teksten:

I kan ikke få det lige med det samme

altså billedet til denne ramme

men til Juli/august næste år

i et dugfrisk billede får

for storken den vil komme

inden sommeren den er omme

Der skal nok lige ændres lidt i teksten men den er da meget sød synes jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

peanuts

kriknu skriver:

Jeg ville utroligt gerne kunne sige "Jeg har det perfekt" - men nej, det er ikke lige tilfældet.

Jeg har en utrolig slem halsbrand og en endnu værre kvalme der gør at jeg intet kan få ned, og får jeg endelig noget ned - så ryger det op igen efter 20-30 minutter.

Jeg har smerter i ryg, lænd og lysken der gør at jeg har været tvunget til at sige det på arbejdet da jeg ikke føler jeg er i stand til at arbejde lige pt. 

Jeg skal til 1. lægebesøg den 12. november (7+5) og til scanning den 16. november (8+2)

Hvis vi kunne, så ventede vi helt til jul med at afsløre det, men jeg tror nu altså det er blevet for tydeligt til den tid, men nu må vi se hvad der sker, hvis jeg regner rigtigt er jeg 13+5 juleaften og der er hele den nærmeste familie samlet - så jeg håber lidt på at kunnne skjule det så længe og så afsløre det over for dem alle sammen samlet 

Lige nu ser jeg ikke det mindste gravid ud, hvilket jeg synes er rimelig vildt da jeg normalt ligner en der er undervægtig, og sikkert også ville være det hvis ikke det var fordi mit forparti vejer lidt ekstra  og hvis den kvalme og halsbrand forsat forhindrer mig i at spise - ja så bliver jeg da i hvert fald undervægtig!

Har siden fredag morgen tabt mig 1½ kg! 

først får du lige en forsigtig (vil helst ikke dækkes til med opkast)

Godt at høre du spiser eller prøver på det.... jeg havde det på nøjagtig samme måde sidst - rigtig røv træls

Jeg ville også gerne have ventet til jul med at give nyheden men vi kunne ikke lade være og jeg er plaget af kvalme og opkast fornemmelser konstant er det svært at holde på den hemmelighed - desværre. Men pyt med det.

jeg er ved at blive tosset i roen af den kvælningsfornemmelse jeg har og bare der er noget der tænker på at klemme mig på maven er jeg ved at gå kold og kaste op...

Ømme bryster er heldigvis ved at fortage sig igen, men større er de blevet

Synes det er lidt snyd at i taber jer imens jeg tager på... ved godt at i taber jer pga opkast, og er glad for jeg er skånet for det endnu, men lidt snyd er det altså...

Anmeld

29. oktober 2012

kriknu

peanuts skriver:

først får du lige en forsigtig (vil helst ikke dækkes til med opkast)

Godt at høre du spiser eller prøver på det.... jeg havde det på nøjagtig samme måde sidst - rigtig røv træls

Jeg ville også gerne have ventet til jul med at give nyheden men vi kunne ikke lade være og jeg er plaget af kvalme og opkast fornemmelser konstant er det svært at holde på den hemmelighed - desværre. Men pyt med det.

jeg er ved at blive tosset i roen af den kvælningsfornemmelse jeg har og bare der er noget der tænker på at klemme mig på maven er jeg ved at gå kold og kaste op...

Ømme bryster er heldigvis ved at fortage sig igen, men større er de blevet

Synes det er lidt snyd at i taber jer imens jeg tager på... ved godt at i taber jer pga opkast, og er glad for jeg er skånet for det endnu, men lidt snyd er det altså...

Hvis nu du ikke klemmer for hårdt så går det nok 

Var der intet du kunne gøre sidst, jeg er så ivrig efter en løsning - mit næste forsøg bliver nok et seaband 

Anmeld

31. oktober 2012

peanuts

kriknu skriver:

Hvis nu du ikke klemmer for hårdt så går det nok 

Var der intet du kunne gøre sidst, jeg er så ivrig efter en løsning - mit næste forsøg bliver nok et seaband 

Sea band virkede ikke på mig, det gjorde akupuntur heller ikke...

er ked af at sige det men der var intet der hjalp 100%

fandt nogle små ting der kunne tage noget af toppen og som ikke kom op igen...

På sygehuset til akupuntur sagde de til mig, Citat: det er ligemeget hvad du spiser, nu hvor du er SÅ dårlig, bare du spiser det du har lyst til og kan få ned... så kan du senere spekulere i at spise sundt når du har fået det bedre.

Men jeg spiste masser af youghurt, ristet franskbrød med lidt smør, de grønne sun lolly is, mandariner/appelsiner, rå blomkål, rugbrød, tranebærsaft, is the med citronsmag.

Som du kan se af ovenstående så er det, det syrlige der slår igennem for mig... noget af det virker også kvalme hæmmende denne gang...

Prøv dig frem - lad mig endelig vide hvis du finder mirakkelkuren...

Anmeld

1. november 2012

kriknu

peanuts skriver:

Sea band virkede ikke på mig, det gjorde akupuntur heller ikke...

er ked af at sige det men der var intet der hjalp 100%

fandt nogle små ting der kunne tage noget af toppen og som ikke kom op igen...

På sygehuset til akupuntur sagde de til mig, Citat: det er ligemeget hvad du spiser, nu hvor du er SÅ dårlig, bare du spiser det du har lyst til og kan få ned... så kan du senere spekulere i at spise sundt når du har fået det bedre.

Men jeg spiste masser af youghurt, ristet franskbrød med lidt smør, de grønne sun lolly is, mandariner/appelsiner, rå blomkål, rugbrød, tranebærsaft, is the med citronsmag.

Som du kan se af ovenstående så er det, det syrlige der slår igennem for mig... noget af det virker også kvalme hæmmende denne gang...

Prøv dig frem - lad mig endelig vide hvis du finder mirakkelkuren...

Jeg er blevet lidt forelsket i rynkeby's 16 syrlige appelsiner,og efter jeg er begyndt at drikke det så har det faktisk ikke været så slemt igen - og så er sodavands is også blevet en del af mine daglige "kostvaner"

Det er ikke så slemt som det har været ... lige nu, det kommer og går lidt i stedet for bare at være konstant 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.