Jeg ville utroligt gerne kunne sige "Jeg har det perfekt" - men nej, det er ikke lige tilfældet.
Jeg har en utrolig slem halsbrand og en endnu værre kvalme der gør at jeg intet kan få ned, og får jeg endelig noget ned - så ryger det op igen efter 20-30 minutter.
Jeg har smerter i ryg, lænd og lysken der gør at jeg har været tvunget til at sige det på arbejdet da jeg ikke føler jeg er i stand til at arbejde lige pt.
Jeg skal til 1. lægebesøg den 12. november (7+5) og til scanning den 16. november (8+2)
Hvis vi kunne, så ventede vi helt til jul med at afsløre det, men jeg tror nu altså det er blevet for tydeligt til den tid, men nu må vi se hvad der sker, hvis jeg regner rigtigt er jeg 13+5 juleaften og der er hele den nærmeste familie samlet - så jeg håber lidt på at kunnne skjule det så længe og så afsløre det over for dem alle sammen samlet 
Lige nu ser jeg ikke det mindste gravid ud, hvilket jeg synes er rimelig vildt da jeg normalt ligner en der er undervægtig, og sikkert også ville være det hvis ikke det var fordi mit forparti vejer lidt ekstra
og hvis den kvalme og halsbrand forsat forhindrer mig i at spise - ja så bliver jeg da i hvert fald undervægtig!
Har siden fredag morgen tabt mig 1½ kg! 
Anmeld