Okay, fortæl så om igår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2009

ka li ja

Åh, ja en CD!!! Det er også bare mit store ønske  

Ja, hun snorkede på livet løs  Men først fra Svenstrup - der kunne hun ikke klare det mere, den gamle kone 

Men for katten, hvor har jeg været smadret i dag. Var jo også først hjemme kl.1.30 og kunne ikke lige finde sengen med det samme.

fed tur! nå men så kunne du skråle til musikken i radioen for dig selv

ja vi var først færdige med at spille omkring 2.30 så jeg kom i seng v 3 tiden... og op kl 7.. mærkeligt jeg stadig er vågen egentlig.. har været i gang hele dagen, og tør slet ikke smide mig i sofaen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

birgittemarie

Kæreste, sødeste piger! Tuuuuuuuusind tak, fordi I kom i går!! Det var virkeligt guld værd og det var simpelthen så sødt af jer at komme kørende så langvejs fra! Og så på en tirsdag... Jeg elsker jer sgu.
Og tusind tak for pæne ord om tyksakken, der har valgt at tage omtrent samtlige graviditetskilo på før 13. uge  . Håber jeg... Nå, det gjorde jeg også sidst og jeg lever da endnu, så pyt med det. Man kan jo ikke gå rundt og sulte, vel?

Det var rigtig ærgerligt, I ikke kunne komme alligevel Tyn og Nadi, men I gik ikke glip af det vilde. De havde lukket køkken om tirsdagen, fandt vi alle ud af, da vi kom, så der var hverken mad, kage eller andre mennesker end vores venner... Til gengæld var der masser af plads i rummet og jeg har da aldrig oplevet et mere venligt indstillet publikum.
Det er faktisk den bedste og hyggeligste spiller, vi har haft nogensinde.

Og kære, søde Astrid. Du var bestemt også savnet i går og jeg håber, du havde en god aften hjemme alligevel.

Stort knus fra Birgitte

Anmeld

27. maj 2009

ivfmarie

linemus skriver:

Det var så smukt og dejligt, lækker lækker musik og sang, kærlige smil og dejlige mennesker. Jeg vil gerne med igen næste gang

Ja, en alt for kort aften.

Line - på vej til lur for jeg er mega træt (jeg kunne jo ikke bare sove i bilen hjem, vel Marie!  )

sorry ... jeg prøvede virkelig!! Men jeg havde altså været oppe siden 5.30!

Anmeld

27. maj 2009

linemus

ivfmarie skriver:

sorry ... jeg prøvede virkelig!! Men jeg havde altså været oppe siden 5.30!

Jamen, jeg synes, du klarede det fint. Jeg er også udpræget B-menneske, så selvom jeg har været tidligt oppe, så kan jeg bare blive ved, når jeg kommer over det kritiske punkt. Tak for en hyggelig tur 

Anmeld

27. maj 2009

ka li ja

linemus skriver:

Jamen, jeg synes, du klarede det fint. Jeg er også udpræget B-menneske, så selvom jeg har været tidligt oppe, så kan jeg bare blive ved, når jeg kommer over det kritiske punkt. Tak for en hyggelig tur 

jamen line, vi er jo heller ikke helt så gamle vel

og hun fik jo også en øl!!

Anmeld

27. maj 2009

linemus

ka li ja skriver:

jamen line, vi er jo heller ikke helt så gamle vel

og hun fik jo også en øl!!

Ja, det var sgi da den øl, der slog hende helt ud

Anmeld

27. maj 2009

Tynen

Ja, jeg er også bare træt af det - Specielt når man læser om hvor hyggeligt det havde været!

Jeg må med næste gang - Og så med en backup barnepige i lommen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.