Kunne du..? (til dig der har piercinger)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.352 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

M&N

..finde på at få lavet en piercing under graviditeten, som IKKE er på brystet eller kønsdelene?

Jeg savner min madonna piercing, som jeg blev nødt til at pille ud i forbindelse med aborten sidste år, da hullet voksede sammen

Jeg tager INGEN chancer hvis det skulle gå udover min pige i maven, men ville du tage chancen og få lavet den piercing du ønskede dig ?

- Er der nogen risiko ? Eller har det ingen betydning ?

Knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Muhmi

Tror bestemt ikke der nogen risiko... Men jeg skal ikke sige det med 100% sikkerhed... Men jeg kunne godt finde på det mens jeg var gravid...

Anmeld

12. oktober 2012

Dinna88

Jeg kan ikke lige se hvor der skulle være en risiko - men jeg ville (det gør jeg dog ligemeget hvad) få sat nikkelfri smykke i 

Anmeld

12. oktober 2012

Fenja09

Den eneste risiko jeg kan se ved at få en piercing når man er gravid er blodforgiftning, hvis det ikke er fuldstændig sterilt. Personligt ville jeg vente de 9 måneder

/Fenja

Anmeld

12. oktober 2012

AnthonsMor

Jeg tror ikke det er sundt med al den adrenalin som kroppen udskiller når man får lavet piercinger..

Men ved det dog ikke..

Anmeld

12. oktober 2012

Miss Kat

Fenja09 skriver:

Den eneste risiko jeg kan se ved at få en piercing når man er gravid er blodforgiftning, hvis det ikke er fuldstændig sterilt. Personligt ville jeg vente de 9 måneder

/Fenja

Enig.

Og hvad med betændelse? Betændelsestilstande i kroppen er også noget møg, jeg ved ikke, om det udgør en risiko for et foster?

Anmeld

12. oktober 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
da jeg fandt ud af jeg var gravid, tog jeg alle ringe ud, da jeg ikke bryder mig om tanken om en mulig betændelse, da det jo er en betændelses tilstand i kroppen som jeg ikke ville give anledning til.

Det nok ikke farligt, men jeg tænker meget over hvad jeg udsætter kroppen for, især under graviditet og amning.

Men jeg har så også tendens til betændelse i piercinger sådan generelt... selvom jeg renser dem tit...

Anmeld

12. oktober 2012

sne190810

Jeg ville vente.

Anmeld

12. oktober 2012

VIPpigen

Hvis du kender stedet, og ikke har adrenalin der pumper pga nervøsitet, så ville jeg kaste mig ud i det.

jeg har selv piercing i næsen, har jeg så haft i 15 år... Men havde en tus jeg skulle have rettet, fik en tid ved en venindes kæreste, top professionel og det hele... Der var bare røv lang ventetid... Og pludselig stod jeg med en positiv test. Snakkede med min læge, og tatovør om hvordan de så på det. Og jeg er nok dybt uansvarlig, men jeg fik altså rettet den tus. Det blev den 2 dage inden jeg skulle til NF...

så er du tryk ved stedet, og kender det, og ilsom mig der er total ligeglad med nåle, så go for it...

Anmeld

12. oktober 2012

Benjamins'mor

Det skader absolut ikke.

Jeg fik hul i øret mens jeg var gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.