Babybule!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

Miss Kat

Baby2påvej skriver:

Se det ved jeg så ikke, men måske din moderkage ligger ud mod maveskindet, det gør min denne gang, og det har skabt en sjov blød mave.

Hihi spøjst. Nå men så blev jeg da i hvert fald lidt klogere. Der er mange ting, man ikke ved, når man er helt "grøn" på området.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Miss Kat

AnnL skriver:

Hvor fint 

Mange tak.

Anmeld

12. oktober 2012

Miss Kat

FrkZier skriver:

iih hvor du fin!!

Mange tak. Med bulen er det som om, det hele bare blev lidt mere virkeligt.

Anmeld

12. oktober 2012

2babygirls

Miss Kat skriver:

Hihi spøjst. Nå men så blev jeg da i hvert fald lidt klogere. Der er mange ting, man ikke ved, når man er helt "grøn" på området.

Ja man er ret uviden første gang. Her 2 gang har jeg nærmest ikke styr på hvilken uge jeg er i og hvornår jeg skal til læge. Tager det hele mere roligt og som de kommer.

Anmeld

12. oktober 2012

Miss Kat

Baby2påvej skriver:

Ja man er ret uviden første gang. Her 2 gang har jeg nærmest ikke styr på hvilken uge jeg er i og hvornår jeg skal til læge. Tager det hele mere roligt og som de kommer.

Ja det kan jeg forestille mig. Det er vel også helt naturligt, at hvis der er noget, man ikke ved noget om, læser man op på det eller gør sig klogere på det, så der kommer så få overraskelser som muligt. Og anden gang har man jo al erfaringen og kan slappe af.

Anmeld

12. oktober 2012

5timesacharm..right?

sikke en fin mave

Anmeld

12. oktober 2012

Miss Kat

Nørbo92 skriver:

sikke en fin mave

Mange tak!

Anmeld

12. oktober 2012

2babygirls

Miss Kat skriver:

Ja det kan jeg forestille mig. Det er vel også helt naturligt, at hvis der er noget, man ikke ved noget om, læser man op på det eller gør sig klogere på det, så der kommer så få overraskelser som muligt. Og anden gang har man jo al erfaringen og kan slappe af.

Ja, sidste gang læste jeg troligt i min bibel (politikens graviditetsbog) hver uge, og alt andet jeg ellers kunne komme i nærheden af.

Anmeld

12. oktober 2012

Miss Kat

Baby2påvej skriver:

Ja, sidste gang læste jeg troligt i min bibel (politikens graviditetsbog) hver uge, og alt andet jeg ellers kunne komme i nærheden af.

Haha ja det er så mig nu! + jeg har fundet uge for uge-kalendre forskellige steder på nettet, som jeg også troligt læser hver eneste uge, selvom der står ca. det samme.  

Anmeld

12. oktober 2012

2babygirls

Miss Kat skriver:

Haha ja det er så mig nu! + jeg har fundet uge for uge-kalendre forskellige steder på nettet, som jeg også troligt læser hver eneste uge, selvom der står ca. det samme.  

Hahaha, ja dem modtog jeg også på mail, samt alt det gratis man kan indsamle af vareprøver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.