Utroskab at være sammen med en "Hollywood'er"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2009

Mig85

Jeg synes at man er utro så snart som man er intim med en anden person end sin partner. En kendt person er også en normal person, så der er ingen forskel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

DK

Kæresten og jeg har en klar aftale om at vi må have éen kendt hver som vi må knalde uden konsekvenser hvis lejligheden byder sig. Vi opdatere løbende hinanden om hvem den kendte er Det må dog ikke være en semi-kendt, a la en fra paradise. Det skal være en MEGA STJERNE.

Mikkels kendte er Jessica Biel, han vælger altid hende...

Min kendte er Hugh Jach Man fra bl.a. Australia og Wolverine!

Hvis det nogensinde vil lykkedes Mikkel at møde og få charmeret bukserne af Jessica Biel, så vil jeg bare synes det var fedt for ham. Altså helt ærligt, det vil da være så led af mig at "sige nej" i hans hoved til at være sammen med sådan en smækker tøs, som han har været vild med siden hun var basket ball rebel i 7th heaven, he he...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. maj 2009

DK

Ejj i får lige et pic mere, hvor han er GUDESKØN og SEXET cowboy i Australia. SE DEN FILM NU!!! Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk!!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. maj 2009

DK

Kæresten og jeg har en klar aftale om at vi må have éen kendt hver som vi må knalde uden konsekvenser hvis lejligheden byder sig. Vi opdatere løbende hinanden om hvem den kendte er Det må dog ikke være en semi-kendt, a la en fra paradise. Det skal være en MEGA STJERNE.

Mikkels kendte er Jessica Biel, han vælger altid hende...

Min kendte er Hugh Jach Man fra bl.a. Australia og Wolverine!

Hvis det nogensinde vil lykkedes Mikkel at møde og få charmeret bukserne af Jessica Biel, så vil jeg bare synes det var fedt for ham. Altså helt ærligt, det vil da være så led af mig at "sige nej" i hans hoved til at være sammen med sådan en smækker tøs, som han har været vild med siden hun var basket ball rebel i 7th heaven, he he...

Hov, det staves Hugh Jackman... ved ikke lige om jeg fik et kortvarrigt epileptisk anfald ved tasterne, eller om det var tanken om hans svedige overkrop der lige kortsluttede det hele et par sekunder....

Anmeld

27. maj 2009

BaMy

Altså hvis mi mand vil være sammen med en mandelig kunstner er det fair nok hvis jeg må være sammen med en kvindelig men det modsatte køn nej det kan jeg ikke acceptere

uanset om det er en kendt eller anonym er det utroskab det vil jeg sige det også er selv om det er med det samme køn det kan jeg bare bedre acceptere selv om jeg ved min mand aldrig vil gøre det og han er fair nook men jeg er sammen med en kvinde hvis jeg lyster også selv om han ikke er med selv om han gerne vil :-)

Anmeld

27. maj 2009

Astrid P

DK skriver:

Ejj i får lige et pic mere, hvor han er GUDESKØN og SEXET cowboy i Australia. SE DEN FILM NU!!! Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk!!!

Åhr... Han er så skøn i den film! Love him

Anmeld

27. maj 2009

Pia.

wamse skriver:

Kn slet ikke se, at der skulle være forskel på om folk er kendt eller ej Utroskab er da utroskab, uanset hvad i min verden.

helt enig....

Anmeld

27. maj 2009

fam.4xc

saxi skriver:

Hey de damer.
Nu har vi haft en diskussion på skolen, om det er utroskab eller ej, at være sammen med en kendt (uanset hvilken måde man er det på) Inspireret af en anden tråd, ved jeg jo der er nogle der har "knaldet" en kendt.
Ville det være utroskab at snave med Robbie Williams, eller at knalde Johnny Deep?? De er jo total udenfor rækkevidde indenfor kærestepotentiale, og man er næsten sikker på, at det ville være en engangs oplevelse.

Jeg ved MIN kæreste nok ville kalde det utroskab uanset hvad. Men jeg tror da jeg ville være forståelig, hvis det var min kæreste der snavede Britney Spears til en koncert... For sikke da en vild oplevelse at ha med i rygsækken..
Hvad er jeres holdninger til dette.. Af ren nysgerrighed..

Ja klart det er utroskab - og hvorfor sku det være mere lovligt at kysse/knalde en kendt end en tilfældigt - gør sgu da lige ondt på den såret part lige gyldigt hva....

Kh Camilla der er sikker på jeg ik ville blære mig med det hvis min mand så havde kysset en menneskelig eller en kendt ;-)

Anmeld

27. maj 2009

saxa

fam.4xc skriver:

Ja klart det er utroskab - og hvorfor sku det være mere lovligt at kysse/knalde en kendt end en tilfældigt - gør sgu da lige ondt på den såret part lige gyldigt hva....

Kh Camilla der er sikker på jeg ik ville blære mig med det hvis min mand så havde kysset en menneskelig eller en kendt ;-)

Jeg vil også selv definere det som utroskab - men blev overrasket over at de fleste i min klasse ikke så det som utroskab.. Men tror bare jeg ville bære over med det - hvis det var min kæreste der f.eks. havde kysset Britney.. Men ved det self ikke, da vi ikke har været udsat for det.. Og tror sq heller aldrig det sker..

Anmeld

27. maj 2009

saxa

Zafir skriver:

Jeg sidder umiddelbart og tænker den videre... Du skriver at det er fordi de er kendte og at JOhnny Depp eller Kate Winslet umiddelbart ikke er kæreste materiale, og man som 'groupie' kun er in for en oplevelse og det aldrig vil være mere.

Og at de fleste nok på et eller andet punkt har seksuelle fantasier om sit idol.

Som jeg ser det. (hvis vi ser bort fra aftaler i parforholdet og det, og går udfra et parforhold der er alm monogamt uden særlige aftaler om andet)...

Så vil det jo i den forstand ikke være 'slemt', da det jo som du skriver, vil være noget der ville være en ABSOLUT engangs oplevelse... MEN - Det kan jo skabe nogen situationer bagefter, hvor den der har gjort det, måske vil drømme om den kendte endnu mere og der kan opstå nogen jalousi situationer og den slags, at modparten kan føle sig mindre værd og den slags. På den måde, er det jo så måske endnu værre...

Så selvom jeg (personligt) ikke ville have noget imod det, så kan jeg godt se, at det vil kunne skabe en masse dumme situationer og i virkeligheden er det jo en IF IF IF, tankerække, som ikke kommer til at ske, for hvornår har min lige chancen for at være gruopie, som alm voksen idag hehe..

Så fantasier om sine idoler, må vidst blive hvor de er...

Ja så langt havde jeg egentlig heller ikke tænkt den.. hm.. og giver dig fuldstændig ret.. Det ville nok i mange situationer ende ud i jalousi osv..
Meen.. Tror nu godt jeg ville kunne bære over med min kæreste hvis han havde kysset Britney.. Men ved det self ikke, da vi aldrig har været i den situation.. Hehe..

Men respekterer fuldt ud dem der laver grænser i forholdet, og dermed har et friere sexliv.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.