Utroskab at være sammen med en "Hollywood'er"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.452 visninger
21 svar
3 synes godt om
27. maj 2009

saxa

Hey de damer.
Nu har vi haft en diskussion på skolen, om det er utroskab eller ej, at være sammen med en kendt (uanset hvilken måde man er det på) Inspireret af en anden tråd, ved jeg jo der er nogle der har "knaldet" en kendt.
Ville det være utroskab at snave med Robbie Williams, eller at knalde Johnny Deep?? De er jo total udenfor rækkevidde indenfor kærestepotentiale, og man er næsten sikker på, at det ville være en engangs oplevelse.

Jeg ved MIN kæreste nok ville kalde det utroskab uanset hvad. Men jeg tror da jeg ville være forståelig, hvis det var min kæreste der snavede Britney Spears til en koncert... For sikke da en vild oplevelse at ha med i rygsækken..
Hvad er jeres holdninger til dette.. Af ren nysgerrighed..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Diana...

Selvfølgelig er det da utroskab men hvor sur man bliver i sådan en situation er vel forskelligt jeg selv tror ikke jeg ville bliver så sur for som du skriver så det en engangs forstilling men det er da utroskab.

Anmeld

27. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Alt man ikke har aftalt er utroskab. Hvis man spørger mig. - Personligt, så helt sikkert jeg ville knalde Britney, hvis jeg kunne komme afsted med det. Jeg har sku altid haft et godt øje til hende, MEN - da det er indenfor vores aftaler, der hjemme så er det HELT ok...

MEN - hvis det ikke er aftalt, så er det IKKE ok. Men - jeg vil da IGEN opfodre alle til at lave de aftaler der skal til, for at få et dejligt og spændende sexliv - som måske også kan indeholde andet end to-somheden 

Anmeld

27. maj 2009

Moderator

HELT klart utroskab! I min bog er det fuldstændig ligegyldigt om det er en kendt person eller ej, hvis man i et parforhold er sammen med en anden end ens partner eller gør andet som, seksuelt/emotionelt, kraftigt kan mistolkes, så synes jeg det er utroskab.. det kan være lidt for hede sms'er eller lign...
Der er også nogen (nok mest biseksuelle) der mener det ikke er utroskab hvis det er med en af samme køn som én selv...hmmmm

Anmeld

27. maj 2009

Moderator

Caroline86 skriver:

HELT klart utroskab! I min bog er det fuldstændig ligegyldigt om det er en kendt person eller ej, hvis man i et parforhold er sammen med en anden end ens partner eller gør andet som, seksuelt/emotionelt, kraftigt kan mistolkes, så synes jeg det er utroskab.. det kan være lidt for hede sms'er eller lign...
Der er også nogen (nok mest biseksuelle) der mener det ikke er utroskab hvis det er med en af samme køn som én selv...hmmmm

Det er IKKE utroskab, hvis du har AFTALT med din partner at det er OK. Det ER utroskab, hvis du gør det uden at I har aftalt at det er OK, uanset om det er en mand eller dame, kronprinsen, eller johnny depp...

I øvrigt, er jeg helt enig med de hede sms'er, da det ovenikøbet er noget 'hemmelig-bag-ryggen-agtigt'...

Anmeld

27. maj 2009

Guldet

Caroline86 skriver:

Helt enig..

Anmeld

27. maj 2009

Honningblomst

Kunne sgu være sjovt hvis man kategoriserede utroskab og graden af det udfra hvor kendt personen var-griner-

Anmeld

27. maj 2009

4xGreve

Caroline86 skriver:

Kunne ikke være mere enig...

Anmeld

27. maj 2009

wamse

Kn slet ikke se, at der skulle være forskel på om folk er kendt eller ej Utroskab er da utroskab, uanset hvad i min verden.

Anmeld

27. maj 2009

Moderator

saxi skriver:

Hey de damer.
Nu har vi haft en diskussion på skolen, om det er utroskab eller ej, at være sammen med en kendt (uanset hvilken måde man er det på) Inspireret af en anden tråd, ved jeg jo der er nogle der har "knaldet" en kendt.
Ville det være utroskab at snave med Robbie Williams, eller at knalde Johnny Deep?? De er jo total udenfor rækkevidde indenfor kærestepotentiale, og man er næsten sikker på, at det ville være en engangs oplevelse.

Jeg ved MIN kæreste nok ville kalde det utroskab uanset hvad. Men jeg tror da jeg ville være forståelig, hvis det var min kæreste der snavede Britney Spears til en koncert... For sikke da en vild oplevelse at ha med i rygsækken..
Hvad er jeres holdninger til dette.. Af ren nysgerrighed..

Jeg sidder umiddelbart og tænker den videre... Du skriver at det er fordi de er kendte og at JOhnny Depp eller Kate Winslet umiddelbart ikke er kæreste materiale, og man som 'groupie' kun er in for en oplevelse og det aldrig vil være mere.

Og at de fleste nok på et eller andet punkt har seksuelle fantasier om sit idol.

Som jeg ser det. (hvis vi ser bort fra aftaler i parforholdet og det, og går udfra et parforhold der er alm monogamt uden særlige aftaler om andet)...

Så vil det jo i den forstand ikke være 'slemt', da det jo som du skriver, vil være noget der ville være en ABSOLUT engangs oplevelse... MEN - Det kan jo skabe nogen situationer bagefter, hvor den der har gjort det, måske vil drømme om den kendte endnu mere og der kan opstå nogen jalousi situationer og den slags, at modparten kan føle sig mindre værd og den slags. På den måde, er det jo så måske endnu værre...

Så selvom jeg (personligt) ikke ville have noget imod det, så kan jeg godt se, at det vil kunne skabe en masse dumme situationer og i virkeligheden er det jo en IF IF IF, tankerække, som ikke kommer til at ske, for hvornår har min lige chancen for at være gruopie, som alm voksen idag hehe..

Så fantasier om sine idoler, må vidst blive hvor de er...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.