saxi skriver:
Hey de damer.
Nu har vi haft en diskussion på skolen, om det er utroskab eller ej, at være sammen med en kendt (uanset hvilken måde man er det på) Inspireret af en anden tråd, ved jeg jo der er nogle der har "knaldet" en kendt.
Ville det være utroskab at snave med Robbie Williams, eller at knalde Johnny Deep?? De er jo total udenfor rækkevidde indenfor kærestepotentiale, og man er næsten sikker på, at det ville være en engangs oplevelse.
Jeg ved MIN kæreste nok ville kalde det utroskab uanset hvad. Men jeg tror da jeg ville være forståelig, hvis det var min kæreste der snavede Britney Spears til en koncert... For sikke da en vild oplevelse at ha med i rygsækken..
Hvad er jeres holdninger til dette.. Af ren nysgerrighed..
Jeg sidder umiddelbart og tænker den videre... Du skriver at det er fordi de er kendte og at JOhnny Depp eller Kate Winslet umiddelbart ikke er kæreste materiale, og man som 'groupie' kun er in for en oplevelse og det aldrig vil være mere.
Og at de fleste nok på et eller andet punkt har seksuelle fantasier om sit idol.
Som jeg ser det. (hvis vi ser bort fra aftaler i parforholdet og det, og går udfra et parforhold der er alm monogamt uden særlige aftaler om andet)...
Så vil det jo i den forstand ikke være 'slemt', da det jo som du skriver, vil være noget der ville være en ABSOLUT engangs oplevelse... MEN - Det kan jo skabe nogen situationer bagefter, hvor den der har gjort det, måske vil drømme om den kendte endnu mere og der kan opstå nogen jalousi situationer og den slags, at modparten kan føle sig mindre værd og den slags. På den måde, er det jo så måske endnu værre...
Så selvom jeg (personligt) ikke ville have noget imod det, så kan jeg godt se, at det vil kunne skabe en masse dumme situationer og i virkeligheden er det jo en IF IF IF, tankerække, som ikke kommer til at ske, for hvornår har min lige chancen for at være gruopie, som alm voksen idag

hehe..
Så fantasier om sine idoler, må vidst blive hvor de er...