Endelig en positiv test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

Nulle123

Hvor længe kan en g-test blive ved med at være svagt positiv? Har testet for 5 dage siden og igen i dag. Jeg er lykkelig over den positive test, så håber den er god nok 

Syntes bare ikke at testen bliver mere positiv på de 5 dage der er gået. Altså den er stadig positiv, bare ikke sådan helt vildt.
Er det normalt? Andre der har prøvet at blive ved med at teste svagt positiv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Christina :-)

Nulle123 skriver:

Hvor længe kan en g-test blive ved med at være svagt positiv? Har testet for 5 dage siden og igen i dag. Jeg er lykkelig over den positive test, så håber den er god nok 

Syntes bare ikke at testen bliver mere positiv på de 5 dage der er gået. Altså den er stadig positiv, bare ikke sådan helt vildt.

Hvor langt vil du være henne hvis der?

Anmeld

12. oktober 2012

Masig

Nulle123 skriver:

Min var først sådan rigtig positiv (altså hvor teststregen var tydeligere end kontrolstregen) da jeg var 5 uger henne...

Anmeld

12. oktober 2012

Nulle123

Jeg burde være 5+5 sådan ca.

Altså ca. 11 dage over tid.

Anmeld

12. oktober 2012

M&N

Stort tillykke

Har ikke selv forstand på teste da jeg aldrig har taget en test flere dage efter den første, men tror ikke du skal være bange, ellers må du give lægen et kald og få ham/hende til at tage en blodprøve, som kan måle dit hcg hormon

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.