HeidiØ skriver:
Hihi en tråd afledt lidt af vores snak 
Dejligt I er ved at være klar til det, kærestetid er sørmer vigtigt!
Jeg glemte faktisk lige at nævne at til vores bryllup 1/9, der fik vi vores dp's datter til at passe William herhjemme natten over. Han har heller adrig sove skide godt, men det vidste hun godt, og det var gået SÅ godt!
Så nu er vi (som sagt) klar til næste weekend hvor mormor tager over hjemme hos dem selv! Det der med dårlig samvittighed, det havde jeg osse, hvilket min mor virkelig sys var noget pjat! De lever og ånder for deres børnebørn jo
.. og som min mor siger: Jeg kan sku sove når det blir mandag 
Ja, jeg sger GO FOR IT! Hvis I føler for det! Tror alle parter vil få glæde af det! 

Det lyder præcis som min mor hehe - "jeg kan sove senere" alla jeg er ligeglad med søvnen må jeg nu ikk pleease passe mit barnebarn lidt.. 
Til Katja - Frej blev passet først gang med overnatning(i eget hjem, for mormor bor i Jylland, så hun kom til os) da han var ca. 6mdr. mens vi holdte kæreste "weekend" med en overnatning på hotel, grease i glassalen og fin middag på reef'n'beef.. Og det var GULD værd!!!
Det var første, men bestemt ikke sidste gang han er blevet passet med overnatning, meen fordi al min familie bor i Jylland og min kærestes forældre er for gamle og hans søskend har børnebørn at tage sig af, så skal det virkelig planlægges når sådan noget skal ske, så det er sjældnt..
Vi har ellers fået passet Frej i forbindelse med at min mor er på besøg eller vi besøger hende, så tager vi en tur i biffen og/eller på restaurant.. 
Og et par enkelte gange har dp's datter også passet ham i nogle timer.. 
Man vænner sig til at få dem passet og vænner sig til at sætte pris på de "rigtige" kæreste aftener, det er SÅ vigtige!!
Altså hvis Benjamins bedsteforældre er ligeså engagerede og glade for ham som de her hos os, så skal du bestemt ikke have dårlig samvittighed overfor dem hvad angår en evt. overnatning.. 
Go for it!!!