Ka+Ma=Be skriver:
Har i nogle erfaringer at dele ud af piger?
Hvornår fik i første gang passet poderne? Hvordan gik det og hvordan gør i nu?
Benjamin er kun blevet passet i få timer et par gange af mormor og farmor (+ en enkelt veninde).
Men udover det har han aldrig været passet.
Nu har vi så talt om, at vi er klar til at få lidt kærestetid!
Så vi overvejer at mine forældre skal passe Benjamin en enkel aften så vi kan komme ud og spise og hygge
Vi er dog lidt i tvivl, om vi skal lade ham sove der til morgenen efter, eller om vi skal starte med at hente ham om aftenen og så lade ham blive næste gang igen? Hvad tænker i?
Benjamin sover ikke vildt godt og har aldrig gjort det, så har også lidt dårlig samvittighed overfor mine forældre, hvis de skal tage sig af ham flere gange om natten 
Hihi en tråd afledt lidt af vores snak 
Dejligt I er ved at være klar til det, kærestetid er sørmer vigtigt!
Jeg glemte faktisk lige at nævne at til vores bryllup 1/9, der fik vi vores dp's datter til at passe William herhjemme natten over. Han har heller adrig sove skide godt, men det vidste hun godt, og det var gået SÅ godt!
Så nu er vi (som sagt) klar til næste weekend hvor mormor tager over hjemme hos dem selv! Det der med dårlig samvittighed, det havde jeg osse, hvilket min mor virkelig sys var noget pjat! De lever og ånder for deres børnebørn jo
.. og som min mor siger: Jeg kan sku sove når det blir mandag 
Ja, jeg sger GO FOR IT! Hvis I føler for det! Tror alle parter vil få glæde af det! 

Anmeld