opdate

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

natashalarsen

opdate fik 2 piller igår hvor jeg fik den første kl 11 og den næste kl 14:00, hvor det tog mig 8 timer om at åbne mig 1 cm op til hans hoved, og har fået to piller igen idag men på samme tid uden timer imellem to lige til at starte med for 20 min siden men ingen stærke veer endnu

har små veer kan bare ikke selv mærke dem-

og ligger på herning sygehus og har lyst til macD

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Camillos

natashalarsen skriver:

opdate fik 2 piller igår hvor jeg fik den første kl 11 og den næste kl 14:00, hvor det tog mig 8 timer om at åbne mig 1 cm op til hans hoved, og har fået to piller igen idag men på samme tid uden timer imellem to lige til at starte med for 20 min siden men ingen stærke veer endnu

held og lykke

Anmeld

12. oktober 2012

natashalarsen

Camillos skriver:

held og lykke

tusinde tak

Anmeld

12. oktober 2012

Stivdie

natashalarsen skriver:

for at baby snart kommer ud, så du kan komme på McD og få den burger du fantaserer om Du har FORTJENT en burger efter en fødsel

Anmeld

12. oktober 2012

natashalarsen

Stivdie skriver:

for at baby snart kommer ud, så du kan komme på McD og få den burger du fantaserer om Du har FORTJENT en burger efter en fødsel

hihi tusinde tak 

ja uhh kunne være lækkert med sådan en burger

men nøj det tog mig jo 8 timer bare for a åbne mig 1cm og har endnu ikke mærket af de to piller jeg har fået for 3 timer siden-

Anmeld

12. oktober 2012

mulle85

krydser for der snart sker noget!

Anmeld

12. oktober 2012

natashalarsen

mulle85 skriver:

krydser for der snart sker noget!

tusinde tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.