Ammeindlæg ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

simone_jacobsen

Hej skønne kvinder.

Har lige brug for lidt hjælp, til ammeindlæg
Hvor købte i de bedste ammeindlæg og hvad var prisen ca.?

Tusinde tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

LR85

De billigste er fra Matas, og jeg bruger kun dem. Synes de er rigtig gode

Anmeld

12. oktober 2012

CaWi

Der er mange der snakker rigtig godt om pigeon's ammeindlæg.
Selv bruger jegdem fra levevis. Jeg køber dem i bilka hvor der tit er to pakker for 40 kr (50 indlæg i hver pakke)
Jeg bruger levevis fordi de er astma-allergi mærket, og da min søn har børneeksem på kinderne, vil jeg helst ikke risikere noget

Anmeld

12. oktober 2012

Ciss

De eneste ammeindlæg, jeg købte, som IKKE fungerede, var Liberos. De satte seg fast i brystvorten og måtte trækkes løs - AV!

Jeg købte som regel de billigste, de havde, i den butik, jeg tilfældigvis var i, og det fungerede fint. Jeg har ikke haft dårlige oplevelser med andre indlæg.

Anmeld

12. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Min oplevelse var, at uld fungerede bedst (især her i efterår/vintertiden hvor det er pisse koldt).

I starten brugte jeg dog pigeon udenom fordi jeg lækkede meget mælk. Jeg var glad for pigeon, fordi de var tynde og brede i omkreds. Mange af de andre oplæg var små og tykke, og hvis jeg ikke også havde uldindlæg på, oplevede jeg, at de sad fast på brystvorterne! AV!

Held og lykke med det Det er i sidste ende en meget personlig sag, hvad der fungerer bedst.

Anmeld

12. oktober 2012

Isabella_mor

jeg brugte uld ammeindlæg fra JOHA  og så kom jeg eengangsindlæg ind i dem for at suge, og der brugte jeg dem fra änglamark... 

Anmeld

12. oktober 2012

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

Min oplevelse var, at uld fungerede bedst (især her i efterår/vintertiden hvor det er pisse koldt).

I starten brugte jeg dog pigeon udenom fordi jeg lækkede meget mælk. Jeg var glad for pigeon, fordi de var tynde og brede i omkreds. Mange af de andre oplæg var små og tykke, og hvis jeg ikke også havde uldindlæg på, oplevede jeg, at de sad fast på brystvorterne! AV!

Held og lykke med det Det er i sidste ende en meget personlig sag, hvad der fungerer bedst.

Jeg gjorde HELT det samme!

Anmeld

12. oktober 2012

simone_jacobsen

Ka+Ma=Be skriver:

HHvMin oplevelse var, at uld fungerede bedst (især her i efterår/vintertiden hvor det er pisse koldt).

Hvor købte du uld og pigeon indlæggende henne? Brugte du ikke engangs indlæg?

Anmeld

12. oktober 2012

Ka+Ma=Be

simone_jacobsen skriver:

Hvor købte du uld og pigeon indlæggende henne? Brugte du ikke engangs indlæg?

Pigeon var engangsindlæg de kan, så vidt jeg husker, købes i de fleste butikker hvor de sælger ammeindlæg.

Uldindlæggene købte jeg i matas (fortrød dog lidt at jeg ikke købte dem man kan få i babysam eller ønskebørn, der er meget større)

Anmeld

12. oktober 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Jeg gjorde HELT det samme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.