Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Jeg har fået en tid til oprettelse af vandrejournal og doubletest i uge 7+2...er det ikke for tidligt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sky skriver: Hej piger Jeg har fået en tid til oprettelse af vandrejournal og doubletest i uge 7+2...er det ikke for tidligt?
første gang var jeg også deromkring - doubletest, er bare fordi du skal have taget blodprøve til NF
FrkZier skriver: første gang var jeg også deromkring - doubletest, er bare fordi du skal have taget blodprøve til NF
ekebiv skriver: Ja men det er jo ikke ligegyldig hvornår den blodprøve bliver taget :-)
Ja men det er jo ikke ligegyldig hvornår den blodprøve bliver taget :-)
ja se det kan du så have ret i :p havde jeg ikke lige overvejet..
Hmm.. Jeg mener også, at man skal være min. 8+0 før doubletesten kan tages... Prøv at google det.. Ellers må de jo bare lave din vandrejournal, og så vente et par dage med blodprøven
/ Taco78
ekebiv skriver:Min læge siger at 9+2 er det mest optimale tidspunkt for blodprøven :-)
Ved vores første barn var jeg først afsted i uge 9 og derfor synes jeg uge 7 er tidligt!
Blodprøven skal jo gerne kunne give de svar man leder efter
Jeg tror jeg vil få rykket min aftale
Sky skriver: Ved vores første barn var jeg først afsted i uge 9 og derfor synes jeg uge 7 er tidligt! Blodprøven skal jo gerne kunne give de svar man leder efter Jeg tror jeg vil få rykket min aftale
Jeg tror at du har ret i at det ikke holder, for du skal være min. uge 9 for at få taget blodprøve til double-test. Men derfor kan du jo godt tage til 1 grav. undersøgelse i uge 7 nu her
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128