Koooooom nuuuuuu :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

Anonym trådstarter

Er begyndt på pb for snart en måned siden og det fylder ret meget i hovedet på mig dog har jeg ikk haft min mens siden 1. August og aner slet ikke hvornår jeg har ægløsning da jeg nu ikk har haft det i to perioder..... Det er så frustrerende. Også fordi det helst gerne skulle passe med nogle andre ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Er begyndt på pb for snart en måned siden og det fylder ret meget i hovedet på mig dog har jeg ikk haft min mens siden 1. August og aner slet ikke hvornår jeg har ægløsning da jeg nu ikk har haft det i to perioder..... Det er så frustrerende. Også fordi det helst gerne skulle passe med nogle andre ting

har du taget en test? det jo længe siden du har haft mens så

Anmeld

11. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

har du taget en test? det jo længe siden du har haft mens så

Ja har taget to og de var negative men har også kun prøvet 3-4 uger så hvis det var er det ikk sikkert det kan måles endnu. Men det sku da også være møg heldigt hvis vi har ramt plet når jeg ikk har haft noget så lang tid. Men har de sidste 2-3 uger haft ømme bryster, og mens smerter ón an off. troede det var mens der kom men intet, måske det er hjernen der driller mig. Er bare sååååååå utålmodig. Da jeg bare godt vil ha det sker nu

Anmeld

11. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ja har taget to og de var negative men har også kun prøvet 3-4 uger så hvis det var er det ikk sikkert det kan måles endnu. Men det sku da også være møg heldigt hvis vi har ramt plet når jeg ikk har haft noget så lang tid. Men har de sidste 2-3 uger haft ømme bryster, og mens smerter ón an off. troede det var mens der kom men intet, måske det er hjernen der driller mig. Er bare sååååååå utålmodig. Da jeg bare godt vil ha det sker nu

der er jo folk der rammer den i første forsøg - det kan jo være du er heldig jeg krydser ihvertfald fingre for det

Anmeld

11. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

der er jo folk der rammer den i første forsøg - det kan jo være du er heldig jeg krydser ihvertfald fingre for det

Det gjorde vi næsten med den første der nåede jeg kun en mens og så var den der  

tak hvor sødt af dig. Håber også men tror det desværre ikke helt. Sådan noget pb er da til at bliver helt bims i hovedet af

Anmeld

11. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Det gjorde vi næsten med den første der nåede jeg kun en mens og så var den der  

tak hvor sødt af dig. Håber også men tror det desværre ikke helt. Sådan noget pb er da til at bliver helt bims i hovedet af

så kan det  da være du heldig igen

Anmeld

11. oktober 2012

Babydrøm

Og håber I er heldige 

Anmeld

11. oktober 2012

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

Og håber I er heldige 

Tak er bare så klar til det hvert fald

Anmeld

11. oktober 2012

Anonym trådstarter

Øv øv ser ud til at mens er på vej så heldige var vi desværre ikke denne gang. Men så det forhåbentlig nemmere at finde æl tidspunkt næste gang

Anmeld

12. oktober 2012

Anonym trådstarter

Stadig ingen mens men meget lidt blod i udflåd i morges også.... Hmm  en smule mærkeligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.