Anonym skriver:
Jeg er muligvis gravid, så jeg ska ha undersøgt ALLE muligheder, der er jo:
- Et 1/2 års barsel
- 1 års barsel
MEN jeg husker en veninde jeg engang havde vendte tilbage på skolebænken 14 dage efter hun havde født, men fandt aldrig ud af hvad hun gjorde "af" bebs, når hun var i skole?
På videregående udd er det jo begrænset hvor meget undervisning der egentlig er, så tænkte den sidste måske var en løsning??
Har i læst mens i har haft barsel, og hvad har i gjort med den lille (helt lille bebs) imens i var i skole?
Ja, er ano da ingen skal vide om mine tanker.....endnu.....hvis nu jeg er gravid......
Ja det gør jeg - til dels
Jeg læser en universitets-udd. og mit studie er så fleksibelt at jeg kan bytte rundt på mine blokke (af alt fra 3-6 ugers varighed), ja endda hele semestre...
Der er ikke ret meget mødepligt, så jeg kan læse hjemmefra om nødvendigt.
Jeg fødte for 11 uger siden og har været til 1 eksamen + et kursus siden. De dage jeg er ude til eksamen/undervisning/kursus har jeg min mor med eller min svigermor til at se efter min pige - de har begge mulighed for det
Jeg ammer min pige, så det er ikke længe jeg kan undvære hende (og omvendt)!
Det skal understreges at JEG GØR DET fordi JEG HAR LYST og fordi JEG KAN!!
Jeg elsker mit studie/arbejde og jeg elsker min familie - og nu når jeg har muligheden for at kombinere begge dele uden at der tabes noget hen ad vejen, så syns jeg det er med at udnytte det

Så hvis du spørg mig, så kan det lade sig gøre at fortsætte læsningen på trods af en nyfødt - synes dog det kræver et godt bagland, den rette indstilling til tingene hos sig selv + der skal være mulighed for at slå bremsen i rent uddannelsesmæssigt hvis der er noget der ikke er optimalt...
Sådan er mit syn på tingene

Du er velkommen med spørgsmål hvis du vil vide mere