6 dage over tid. Men Stadig Men stadig negative test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.398 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej alle i dejlige kvinder.

Jeg har et spørgsmål

Jeg er gået 6 dage over mens, og ingen tegn på at mens er på vej.
Er der andre der har prøvet at teste meget sent.
Det skal siges at jeg har lidt ømme bryster, og så jeg møg forkølet og har jeg været to gange inden for kort tid. Tænker om det kan være nedsat immunforsvar pga evt graviditet.
Tænker ikk over graviditet og plejer bestemt ikke at gå over tid.

Håber der er nogle andre der før har testet sen positiv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Dulcinea

Hejsa!
Du kan godt være gravid og teste negativ alligevel, jeg gik ca 3 uger over tiden, før jeg testede svagt positiv, og så blev stregerne kratigere de næste gange jeg testede.
Dulcinea

Anmeld

12. oktober 2012

Anonym trådstarter

Dulcinea skriver:

Hejsa!
Du kan godt være gravid og teste negativ alligevel, jeg gik ca 3 uger over tiden, før jeg testede svagt positiv, og så blev stregerne kratigere de næste gange jeg testede.
Dulcinea

Hej det er super glad for at høre.
Men det er godt nok også lang tid at gå uden at vide noget:-)
havde du nogle symptomer? :-)

Anmeld

12. oktober 2012

pastry26

Anonym skriver:

Hej alle i dejlige kvinder.

Jeg har et spørgsmål

Jeg er gået 6 dage over mens, og ingen tegn på at mens er på vej.
Er der andre der har prøvet at teste meget sent.
Det skal siges at jeg har lidt ømme bryster, og så jeg møg forkølet og har jeg været to gange inden for kort tid. Tænker om det kan være nedsat immunforsvar pga evt graviditet.
Tænker ikk over graviditet og plejer bestemt ikke at gå over tid.

Håber der er nogle andre der før har testet sen positiv.

Er ked af at putte malurt i bægeret, men jeg har prøvet at gå 11 dage over tid, uden tegn på mens.  Det er bare en øv ventetid!

Selvfølgelig kan det godt være du er gravid, det har man hørt om før 

Jeg vil nok vente lidt endnu og ellers kontakte lægen, hvis du stadig ikke har fået din mens. Jeg fik af vide at der kunne være mange årsager til at ens cyklus rykker sig sådan, bl.a. stress.

Held og lykke!!

Anmeld

12. oktober 2012

fresia

Profilbillede for fresia

Hej

Det er ikke for at få dine forventninger ned, men din krop kan godt springe en mens over. 

Det gjorde min her sidste gang, hvor jeg gik 3 uger og 5 dage over tid, før mens dukkede op. 

Er du lige stoppet på ppiller? 

Det kan også være du er en af dem der danner HCG meget langsomt, og det derfor ikke kan ses på en test endnu. Så prøv at teste igen om et par dage   For at den er det

Anmeld

12. oktober 2012

fresia

Profilbillede for fresia

Dobbelt

Anmeld

12. oktober 2012

Anonym trådstarter

fresia skriver:

Hej

Det er ikke for at få dine forventninger ned, men din krop kan godt springe en mens over. 

Det gjorde min her sidste gang, hvor jeg gik 3 uger og 5 dage over tid, før mens dukkede op. 

Er du lige stoppet på ppiller? 

Det kan også være du er en af dem der danner HCG meget langsomt, og det derfor ikke kan ses på en test endnu. Så prøv at teste igen om et par dage   For at den er det

Over et år siden jeg stoppede på p-piller og er aldrig gået over tid eller misset en mens.
Og mine bryster begyndte bare at gøre sindssygt ondt i går aftes.
Jeg håber jeg er en a dem der tester sent. Sidste gang kunne jeg ført teste meget utydeligt 4 dage over tid, men 4 dage efter fik jeg mens og det var gået til grunde. :-\

Anmeld

12. oktober 2012

Anonym trådstarter

pastry26 skriver:

Er ked af at putte malurt i bægeret, men jeg har prøvet at gå 11 dage over tid, uden tegn på mens.  Det er bare en øv ventetid!

Selvfølgelig kan det godt være du er gravid, det har man hørt om før 

Jeg vil nok vente lidt endnu og ellers kontakte lægen, hvis du stadig ikke har fået din mens. Jeg fik af vide at der kunne være mange årsager til at ens cyklus rykker sig sådan, bl.a. stress.

Held og lykke!!

Venter bare til der sker noget. Men tænker lidt når folk siger at man kan springe en cyklus over men kan man også det når man nu ved at man har haft æl.

Skal ned til lægen senere i dag, så skulle vi lige snakke om det. Kan være de ville tage en blodprøve:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.