min lille mave igår morges 11+0 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

Frejsmor

FrkZier skriver:

nu kendte jeg hende jo ad gode grunde ikke dengang - men ku godt forestille mig det selvom det er svært at forestille sig meget tynde hende med stor mave

aah nu synes jeg altså du er lidt hård ved dig selv

Hehe nej det er jo det.. Du kan jo høre hende efter et par billeder fra dengang og få syn for sagen..

Hehe måske lidt.. Meen der er trods alt gode 30kg for meget på sidebenene, og det var der også da jeg var gravid med Frej.. Meen det jeg mente var nu mest at selvom man sagtens kunne se jeg var gravid, så var det ligesom ikke ude af proportioner..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

FrkZier

Hehe nej det er jo det.. Du kan jo høre hende efter et par billeder fra dengang og få syn for sagen..

Hehe måske lidt.. Meen der er trods alt gode 30kg for meget på sidebenene, og det var der også da jeg var gravid med Frej.. Meen det jeg mente var nu mest at selvom man sagtens kunne se jeg var gravid, så var det ligesom ikke ude af proportioner..

hehe må jeg gøre næste gang jeg er hjemme hos hende

jeg er stensikker på du var smuk som gravid - og stadig er det på trods af lidt ekstra på sidebenene ! (altså smuk )

Anmeld

12. oktober 2012

Frejsmor

FrkZier skriver:

hehe må jeg gøre næste gang jeg er hjemme hos hende

jeg er stensikker på du var smuk som gravid - og stadig er det på trods af lidt ekstra på sidebenene ! (altså smuk )

Hehe ja gør da det, det kunne da være lidt sjovt..

Hehe taak, du er sød.. Der ligger et par tråde, hvis du går ind på min profil, der kan du i hvertfald se hvordan jeg så ud som gravid..

Anmeld

12. oktober 2012

FrkZier

Frejsmor skriver:

Hehe taak, du er sød.. Der ligger et par tråde, hvis du går ind på min profil, der kan du i hvertfald se hvordan jeg så ud som gravid..

dem vil jeg da lige kigge på så

Anmeld

12. oktober 2012

FrkZier

Frejsmor skriver:

som jeg sagde - smuk smuk smuk!!!

Anmeld

12. oktober 2012

Frejsmor

FrkZier skriver:

som jeg sagde - smuk smuk smuk!!!

Hehe.. DU sød!

Og nu har vi overspammet din fine tråd med din smukke babybule..

Anmeld

12. oktober 2012

Babydrøm

FrkZier skriver:

synes lige jeg ville dele dette med jer

min mave der for godt 11 uger siden var fin og flad, er ikke helt så fin og flad længere - stadig fin men ikke flad

Hvor er du fin  

Anmeld

12. oktober 2012

FrkZier

Frejsmor skriver:

Hehe.. DU sød!

Og nu har vi overspammet din fine tråd med din smukke babybule..

haha kan være vi sku holde os til brevene/post 

Anmeld

12. oktober 2012

FrkZier

AnnL skriver:

Hvor er du fin  

åh mange mange tak

Anmeld

12. oktober 2012

Frejsmor

FrkZier skriver:

haha kan være vi sku holde os til brevene/post 

Ja lad os det, inden vi har fyldt hele din fine tråd med(rigtig hyggelig) snik snak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.