min lille mave igår morges 11+0 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

Miss Kat

FrkZier skriver:

hehe nogen af os vil åbenbart gerne ses hurtigt

ja kagetyk - det rammer meget godt ik

Ja det er da bare så typisk. Nogle mennesker skal bare føre sig frem. Er det så os eller bebserne i dette tilfælde...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Frejsmor

FrkZier skriver:

hehe ja det rigtigt

hahahah kunne bare så godt forestille mig det! og mig der i forvejet altid spilder liidt for meget når jeg spiser

man burde ku finde den perfekte størelse mave, og så bare stoppe den der så den ikke vokser mere og kommer i vejen

Nemlig..

Hehe ja, sådan er jeg også, desværre og det gjorde det bestemt ikke bedre hehe..

Hehe ja nemlig... Meeen stor baby=stor mave.. Sååå jo større jo bedre?

Anmeld

12. oktober 2012

FrkZier

Miss Kat skriver:

Ja det er da bare så typisk. Nogle mennesker skal bare føre sig frem. Er det så os eller bebserne i dette tilfælde...?

haha ja jeg kender godt den type - hmmm jaeh.. lad os sige det er bebserne; så har jeg ryggen fri

Anmeld

12. oktober 2012

FrkZier

Frejsmor skriver:

Nemlig..

Hehe ja, sådan er jeg også, desværre og det gjorde det bestemt ikke bedre hehe..

Hehe ja nemlig... Meeen stor baby=stor mave.. Sååå jo større jo bedre?

åh jeg frygter seriøst en kæmpe baby - andreas er jo lidt af en kæmpe og vejde altså 5400g da han kom ud

håber at petit mig med mine 1900g da jeg kom ud kan veje lidt ned i regnskabet

Anmeld

12. oktober 2012

Miss Kat

FrkZier skriver:

haha ja jeg kender godt den type - hmmm jaeh.. lad os sige det er bebserne; så har jeg ryggen fri

Dét kan jeg godt tilslutte mig! 

Anmeld

12. oktober 2012

Frejsmor

FrkZier skriver:

åh jeg frygter seriøst en kæmpe baby - andreas er jo lidt af en kæmpe og vejde altså 5400g da han kom ud

håber at petit mig med mine 1900g da jeg kom ud kan veje lidt ned i regnskabet

Hehe.. Jeg tror altså ikke på dem der siger at den babystørrelse er arvelig.. Jeg var 3320g og min kæreste endnu mindre og alligevel kom Frej ud 4306g stor basse..

Meen en stor baby er altså ikke nødvendigvis en dårlig ting.. Meen kan godt se 5400g det ville jeg nok også helst undgå hehe..

Anmeld

12. oktober 2012

FrkZier

Miss Kat skriver:

Dét kan jeg godt tilslutte mig! 

det da nogen frembrusende babyer vi skal have

Anmeld

12. oktober 2012

FrkZier

Frejsmor skriver:

Hehe.. Jeg tror altså ikke på dem der siger at den babystørrelse er arvelig.. Jeg var 3320g og min kæreste endnu mindre og alligevel kom Frej ud 4306g stor basse..

Meen en stor baby er altså ikke nødvendigvis en dårlig ting.. Meen kan godt se 5400g det ville jeg nok også helst undgå hehe..

så længe der er under 5kg er jeg tilfreds - bare helst ikke derover

jeg undre mig tit over hvordan andreas ku være inde i hans mor(ej puha det lyder ikke godt) som baby, fordi hun er bare en petit kvinder, der vejer tæt på 15 kilo for LIDT! men ud kom kæmpe andreas

Anmeld

12. oktober 2012

Frejsmor

FrkZier skriver:

så længe der er under 5kg er jeg tilfreds - bare helst ikke derover

jeg undre mig tit over hvordan andreas ku være inde i hans mor(ej puha det lyder ikke godt) som baby, fordi hun er bare en petit kvinder, der vejer tæt på 15 kilo for LIDT! men ud kom kæmpe andreas

Hehe nej det vil jeg også nok sige.. Så behøver de altså heller ikk være større..

Hehe.. Hun må ha set voldsom ud.. Det ser tit lidt voldsomt ud når meget små kvinder får kæmpe mave på hehe.. Godt nok blev min mave stor, meen den passede jo fint til resten af mig hehe..

Anmeld

12. oktober 2012

FrkZier

Frejsmor skriver:

Hehe nej det vil jeg også nok sige.. Så behøver de altså heller ikk være større..

Hehe.. Hun må ha set voldsom ud.. Det ser tit lidt voldsomt ud når meget små kvinder får kæmpe mave på hehe.. Godt nok blev min mave stor, meen den passede jo fint til resten af mig hehe..

nu kendte jeg hende jo ad gode grunde ikke dengang - men ku godt forestille mig det selvom det er svært at forestille sig meget tynde hende med stor mave

aah nu synes jeg altså du er lidt hård ved dig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.