Kroppen efter 2 barn? Samme som nr 1?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.057 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

Anonym trådstarter

Bliver kroppen nogensinde den samme igen efter nr 2? jeg mener angående slap hud og vægt, strækmærker mm.

Nogen der har fået nr 2 der kan sammenligne med deres nr 1?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

mulle85

jeg har 18 dage igen med min nr 2 nu, indtil videre har jeg i hvertfald ingen strækmærker, men er spændt på om jeg får ligeså nemt vede og smide kilone igen denne gang som sidste!

Anmeld

11. oktober 2012

Tulle28

Fødte mit 2. barn for 5 uger siden. Synes egentlig kroppen ligner sig selv, omend i en lidt blødere udgave Maven er væk, men igen, så er den blød og der mangler lidt muskler. Men det skal jo nok komme, når der for alvor kan traves ture med barnevognen (bristede ret meget, så de lange ture har måtte vente) og jeg kan træne igen. Strækmærker har jeg ingen af og mangler 4 kg for at være på min pre-graviditets vægt.

De sorte rande under øjnene er til gengæld blevet lidt mørkere

Anmeld

11. oktober 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Bliver kroppen nogensinde den samme igen efter nr 2? jeg mener angående slap hud og vægt, strækmærker mm.

Kroppen vil ALTID være lidt mere slidt efter hvert barn. Det kan man ganske enkelt ikke komme udenom.

Maveskindet vil være lidt slappere, lidt flere rynker her og der, huden ændrer en lille smule udseende over hele kroppen, brysterne forandrer sig, selv håret ændrer sig...lidt, men det ændrer sig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. oktober 2012

MorDk

6 måneder efter jeg fødte min søn så jeg sgu godt ud igen. INGEN slap hud eller strækmærker... Det er EN helt ANDEN snak denne gang OMG! Men med tøj på ser jeg da meget godt ud nu efter 3 uger... Men hold nu op jeg har slap mave og mange strækmærker... (sådan er det) Det skal nok blive liiidt bedre.... Må jo kæmpe lidt for det *S*

Anmeld

11. oktober 2012

frk andreasen

Jeg må sige for mit vedkommende at det kommer an på hvor meget man tager på efter hvert graviditet. Min krop var mere medtaget efter d 1 der tog jeg 34 kg på tabte det hele på nær 6 kg inden jeg blev gravid ige på 2 år n og der tog jeg 9 kg på i den næste graviditet. Da han var født var der kun meget lidt hud. To år efter var maven strammet helt op igen og nu jeg så gravid for 3 gang i 31 uge. Og vejer det samme som jeg gjorde da jeg blev gravid med nr 2 .. så må vi se hvordan det så kommer til at se ud. Har ik fået nogen strækmærker nogle af gangene, meen når det så er sagt så kommer vi til brysterne efter to børn det er en helt anden sag men det har jeg lykkeligt glemt nu hvor de er store og runde kh Tanja

Anmeld

11. oktober 2012

morethanperfect

Altså for mit vedkommende har jeg tabt mig meget hurtigt efter 2. graviditet .. Mangler 2 kilo så er jeg nede på min normalvægt igen , og det er halvanden uge siden jeg fødte

Ved første graviditet , tog det mig et år , så var jeg 4 kilo fra normalvægten . Så jeg nåede aldrig derned igen før jeg blev gravid igen .. 

Syns slet ikke det kan sammenlignes ..
Fik heldigvis ingen strækmærker med nogle af dem ..  

Anmeld

11. oktober 2012

foto på lærred

Anonym skriver:

Her var der faktisk ikke meget forskel. Jeg har været heldig med ingen strækmærker og maven lignede/ligner faktisk sig selv som før jeg fik børn. Vægten var ved begge to de samme som før graviditeten ca 9 måneder efter ungerne var født. Dog har jeg taget en smule på efterfølgende, men det har intet med de søde piger at gøre, mere de søde sager så 3-4 kilo er der sneget sig på siden, men dem kan jeg så takke mig selv for.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Invitationer til dåb, søde wallstickers til ungernes værelse, flotte collager overført på lærred.

Anmeld

19. oktober 2012

Anonym trådstarter

tak for alle svarerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.