Dreng/pige.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

bubba

Har I på scanninger og ved bevægelser i maven kunnet se/mærke om I ville få en dreng eller en pige. Jeg mener ikke om I kunne se en tap eller ej, men f. at en dreng er mere aktiv end en pige :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

FrkZier

bubba skriver:

Har I på scanninger og ved bevægelser i maven kunnet se/mærke om I ville få en dreng eller en pige. Jeg mener ikke om I kunne se en tap eller ej, men f. at en dreng er mere aktiv end en pige :-)

altså nu skal jeg ikke gøre mig dommer i sagen - men jeg tror ikke der er forskel på lige spark, bevægelser o.lign. fra dreng og pige

Anmeld

11. oktober 2012

Kamulla

nej for det kan man ikke der var i gamledage hvor man lyttede efter antal hjerteslag i minuttet.. for noget med at piger skulle have højere hjerterytme end drenge (eller så omvendt) men det passer ikke, for så skulle min søn havde været en pige sagde min Jm... man kan ikke finde ud af kønnet mht. fosterbevægelse  

Anmeld

11. oktober 2012

Rockertand

bubba skriver:

Nej, det kan man ikke.

Mine 2 første graviditeter var med børn med vidt forskellige temperamenter, min førstefødte prøvede at sparke sig vej ud gennem maveskindet/ribbenene, den anden havde fine, glidende bevægelser, men de er af samme køn.

Anmeld

11. oktober 2012

Mortiltodrenge

Kamulla skriver:

nej for det kan man ikke der var i gamledage hvor man lyttede efter antal hjerteslag i minuttet.. for noget med at piger skulle have højere hjerterytme end drenge (eller så omvendt) men det passer ikke, for så skulle min søn havde været en pige sagde min Jm... man kan ikke finde ud af kønnet mht. fosterbevægelse  

Hvis den med hjerteslagene skulle passe, så ville begge mine drenge også være piger

Anmeld

13. oktober 2012

young-mother

tror din egen fornemmelse er sikrest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.