AD ad ad aaaad.... føj føj føj for pokker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2009

Pia.

Tullen85 skriver:

Lige fundet et andet billede...

her ligner den mere (tror jeg) Det er en oldenborre, de er super klamme men ikke farlige... og lever i danmark, så du kan sagtens sove trygt i nat...:-) og de kan blive ret så store...

Den havde hår på maven.... ja det er helt sikkert sådan en.... den ligner mest den på det første billede.... kan den flyve ??? og stikker de med den brod ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

SHERO

Hehe... :-D fandt en i min stue sidste sommer og så googlede jeg den lige... :-D så ikke fordi jeg ved en masse om kryb :-D

Anmeld

26. maj 2009

Pia.

Nadi skriver:

AD  Jeg kan bare ikke have sådan nogle kravl og kryb!!

Tullen85: Hvor ved du sådan noget fra

hun må være vores helt egen baby.dk - krybdyrs - ekspert.....

Anmeld

26. maj 2009

SHERO

Nej den er ikke farlig.. :-) ser bare sådan ud...

Anmeld

26. maj 2009

Nadi

Pia. skriver:

hun må være vores helt egen baby.dk - krybdyrs - ekspert.....

Ja jeg tror også hun har skjulte evner

Anmeld

26. maj 2009

Pia.

Tullen85 skriver:

Hehe... :-D fandt en i min stue sidste sommer og så googlede jeg den lige... :-D så ikke fordi jeg ved en masse om kryb :-D

MANGE TAK for hjælpen, er virkelig glad for du kunne hjælpe mig... frygtede det væreste.... - det er heldigvis ikke så tit man ser dem kan jeg regne ud....

kan slet ikke komme mig over hvor stor og tyk den var....

Anmeld

26. maj 2009

Pia.

Tullen85 skriver:

Nej den er ikke farlig.. :-) ser bare sådan ud...

tak tak tak....  meget lettet nu.... vil slet ikke tænke på hvor længe den har været her.... ved du om den kan flyve ?

Anmeld

26. maj 2009

SHERO

Pia. skriver:

MANGE TAK for hjælpen, er virkelig glad for du kunne hjælpe mig... frygtede det væreste.... - det er heldigvis ikke så tit man ser dem kan jeg regne ud....

kan slet ikke komme mig over hvor stor og tyk den var....

Det var så lidt.. :-) Jahh de er mega klamme, også kun set én en gang... og håber det aldrig sker igen hehe

Anmeld

26. maj 2009

Diana...

Pia. skriver:

tak for dine søde ord.... jeg kan heller ikke slappe af igen og tjekker det hele for om der er flere.... - men hvad er chancen for der er to.... !!!!!

Nu kan du se den på billedet..... er den ikke klam....... !!!!!!!!!!!!!!!! AD AD AD.... hader bare kryb....

Ja mega klam var den. godt den er død. ad ad meget lille håber jeg 

Anmeld

26. maj 2009

SHERO

Pia. skriver:

tak tak tak....  meget lettet nu.... vil slet ikke tænke på hvor længe den har været her.... ved du om den kan flyve ?

Hmm det ved jeg faktisk ikke... gør den i tommelise eventyret, men ved ikke om den kan i virkligheden,.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.